נשמע מוכר: זה השם של השבט החדש

אמש נחשף שם השבט החדש  בתנועת הנוער אריאל. בדברי ההסבר על שם השבט החדש ששלחו חברי ההנהלה לסניפי התנועה ברחבי הארץ נכתב: "לכל אדם יש משימה של תיקון כל אדם חייב להבין תמיד יש לאן להתקדם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/21 08:03 ג בכסלו התשפב

נשמע מוכר: זה השם של השבט החדש
מזכ"ל אריאל, דביר עמיאור, צילום: דוברות אריאל

שם השבט החדש  בתנועת הנוער אריאל הוא "נעם" ההסבר על שם השבט החדש מתוך דבר ההנהלה לסניפי התנועה:

"חברי שבט נעם תנועת אריאל, ברכת ה' עליכם! "מעשה אבות סימן לבנים"  אבות האומה עליהם אנו קוראים בשבתות אלו, נקראו ישרים. כי מדרכם וממידותיהם אנו לומדים איך עלינו לפעול בעולם. השנה אנחנו עסוקים בנושא "בשביל המידות". נושא העסוק בשיגרת היום יום שלנו. מהרגע שאנחנו קמים בבוקר ועד שאנחנו הולכים לישון. איך אנחנו מתפללים, מברכים, אוכלים או מדברים. 

עבודת המידות היא עבודה פנימית שדורשת התבוננות פנימה לתוך עצמנו. לזהות את המידות והכוחות הטובים שבנו לחשוף ולחזק אותם. ולהתרחק מהמידות הרעות. ואם אנחנו רואים נקודה טובה ויפה אצל ההורים שלנו, המדריכים או החברים לפעול ולקנות אותה.

לכל אדם יש משימה של תיקון כל אדם חייב להבין תמיד יש לאן להתקדם וזה הדבר הכי יפה שכל אחד בין אם זה גדול הדור, רמטכ"ל, מנהל בבית ספר, קומונר, מדריך או חניך כולנו באותו מצב של צורך לעבוד. המודעות והרצון לעמול היא זו שמגדירה איפה אנחנו נמצאים "בשביל המידות" המיוחד לנו.
ובשם ה' נעשה ונצליח!

אתם חניכי שבט נחלה, בערב זו אתם מצטרפים לחבריא ב' של תנועת אריאל. תפקיד החב"ב בתנועה להיות ראש החץ, מי שמובילים את העשיה התנועתית. יש לנו אחריות ליצירת חברה טובה יותר, מתוקנת יותר, לחבר את עם ישראל והעולם כולו לעשות את רצון ה',  "לתקן עולם במלכות שדי" בענווה ובנעימות. על כן מהיום יקרא שמכם: נעם.


חניכי שבט נעם תורת ישראל נקראת נעם "דרכיה דרכי נעם וכל נתיבותיה שלום. אנו מאחלים לכן שתזכו יחד עם שאר חברי התנועה לפעול בדרכם של אבות האומה בגבורה וענווה בדרך האמת והשלום והכל בנועם ובשמחה. שתזכו  לקדש שם שמים בכל תחומי החיים, לעשות את רצון ה' בשלמות, בעוצמה ובגבורה. בדרך לבניין אריאל עלו והצליחו".