שבת חיי שרה בחברון הסתיימה | צפו בתמונות המרשימות

השבת המסורתית התקיימה לאחר שבשנה שעברה נגיף הקורונה הוביל לביטולה. ההמונים ביקרו באתרים השונים בחברון, ברובע היהודי וקיימו תפילות וסיורים בכל מערת המכפלה ובקבר עתניאל בן קנז

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 30/10/21 23:29 כד בחשון התשפב

שבת חיי שרה בחברון הסתיימה | צפו בתמונות המרשימות
מוצאי שבת חברון, צילום: דובר צה"ל

לאחר שנה של הפסקה בשל נגיף הקורונה, במהלך סוף השבוע הגיעו עשרות אלפים להשתתף בשבת "חיי שרה" בחברון. שוטרי מחוז ש"י יחד עם כוחות צה"ל מחטמ"ר יהודה וכוחות מג"ב, פעלו בכוחות מתוגברים על מנת לשמור על שלומם של המגיעים. במסגרת ההיערכות, פעלו הכוחות למתן מענה לאירועים השונים, לאבטחת המבקרים והמתפללים, לשמירה על הביטחון, הסדרת התנועה ושמירה על הסדר הציבורי.

ההמונים ביקרו ופקדו את אזור מערת המכפלה וקריית ארבע, ביקרו באתרים השונים, ברובע היהודי בעיר וקיימו תפילות וסיורים במערת המכפלה. במהלך השבת המיוחדת התאפשרה כניסת ישראלים לכל מערת המכפלה ולקבר עתניאל בן קנז. 

מפקד החטיבה המרחבית ׳יהודה׳, אלוף-משנה אביחי זפרני סיפר עם צאת השבת: "במהלך השבת פעלנו בכוחות רבים ותוך שיתוף פעולה עם כלל גופי הביטחון על מנת לשמור על על שלומם של המגיעים. השבת החגיגית הורגשה ושמחנו לקחת חלק באירוע המשמעותי. נמשיך לעבוד מסביב לשעון על מנת להבטיח את ביטחון האזרחים". 

צילום: מג"ב מערת המכפלה

מערת המכפלה ברקע

 

 

צילום: דוברות חברון