הראשונה בהיסטוריה |אריאלה רג'ואן מונתה למשנה למנכ"ל העירייה

לראשונה בעיריית ירושלים מונתה אישה לתפקיד משנה למנכ"ל העירייה, שמכהנת כראש מינהל תרבות, ספורט ופנאי בעירייה, ראש העיר משה ליאון ברך על המינוי "אין לי ספק שתבצע את תפקידה היטב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/21 14:29 כ בחשון התשפב

הראשונה בהיסטוריה |אריאלה רג'ואן מונתה למשנה למנכ"ל העירייה
אריאלה רג'ואן, צילום: זווית אחרת

עיריית ירושלים: ראש מינהל תרבות, ספורט ופנאי, אריאלה רג'ואן, מונתה למשנה למנכ"ל העירייה, האישה הראשונה בתפקיד , רג'ואן מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל בנוסף לתפקידה כראשת מינהל תרבות ספורט ופנאי, שאליו נכנסה לפני כ-7 שנים. זו הפעם הראשונה שאישה מתמנית לתפקיד הבכיר של משנה למנכ"ל בעיריית ירושלים.

רג'ואן משרתת את הציבור הירושלמי במגוון תפקידים לאורך שנים רבות ועושה זאת בהצלחה רבה ובהערכה גדולה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך את אריאלה על המינוי למשנה למנכ"ל ואין לי ספק שתבצע את תפקידה היטב, כפי שעשתה בשאר תפקידיה עד כה. אריאלה זוכה להערכה רבה בתוך העירייה וגם מחוצה לה. ניסיונה העשיר והמגוון, היכרותה המעמיקה עם המערכת, המקצועיות והאדיבות שמאפיינות אותה, הם כלים משמעותיים למלא את תפקיד המשנה למנכ"ל."

מנכ"ל העירייה, איציק לארי בירך את רג'ואן ואמר 'אני מברך בחום את אריאלה על המינוי למשנה למנכ"ל. אריאלה בעלת מקצוע ומשרתת ציבור משכמה ומעלה. אין לי ספק שאריאלה תסייע לנו רבות בהצעדת העיר קדימה, ביכולותיה הרבות ובכישוריה'