מזעזע אשדוד: חשד לאונס ילדה בת 14

המשטרה עצרה גבר בן 40 בחשד שתקף ילדה בת 14 וגרר אותה לביתו כדי לבצע בה מעשה אונס. מחר הוא יובא לבית המשפט לצורך הארכת מעצרו

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/21 21:36 יט בחשון התשפב

אשדוד: חשד לאונס ילדה בת 14
צילום: shutterstock

דוברות המשטרה מעדכנת כי הערב (ב') תושב העיר בשנות ה-40 לחייו, לאחר שעל פי החשד, תקף מוקדם יותר קטינה בת 14 שהלכה ברחוב ברובע ו', הכניס אותה לתוך ביתו וביצע בה מעשה אונס.

הקטינה דיווחה על המקרה לבני משפחתה, שהזעיקו את השוטרים, שתוך זמן קצר, איתרו את ביתו של החשוד ועצרו אותו לחקירה. חוקרי המז"פ של המשטרה, הגיעו לזירה ואספו ראיות וממצאים נוספים.
עוד נמסר בהודעת המשטרה, כי מחר יובא החשוד בפני בית משפט השלום כדי להאריך את מעצרו. 

בשבוע שעבר בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר  12 שנות מאסר על תושב עמנואל, אוריה עסיס בן ה-28 בגין עבירות מין שביצע ב-48 נערות, רובן מהמגזר הדתי והחרדי. מרבית העבירות התבצעו ברשתות החברתיות, לאחר שעסיס התחזה לזהות בדויה וגרם לאותן נערות להצטלם עבורו בעירום. 

על פי כתב האישום, במשך ארבע שנים יצר עסיס זהויות בדויות רבות, בין היתר היה מאמן שחייה או מורה למיניות, ונהג לפתות את הנערות במרמה, כאשר פנה אליהן מכמה חשבונות שונים ונהג לבקש מהן להתכתב איתו ואף להצטלם עבורו. בית המשפט פסק כי הוא ישלם לכל אחת מהנפגעות בין 2,500 ל-15,000 שקלים, בהתאם לחומרת העבירה.