מתי יחשוף מארק צוקרברג את שמה החדש של פייסבוק?

כחלק ממהלך של מיתוג מחדש וכחלק מרצון שיכירו בו כבעלים של שאר רשתות החברה דוגמת וואטסאפ ואינסטגרם, צפוי צוקרברג לשנות את שמה של פייסבוק כבר בשבוע הבא: "נהפוך לחברה שמציעה פלטפורמות אינטרנטיות רחבות יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/21 09:22 יד בחשון התשפב

מתי יחשוף מארק צוקרברג את שמה החדש של פייסבוק?
צילום: shutterstock

שם חדש לחברת פייסבוק. בלוג האינטרנט The verge הדהים את הרשת אמש (ג') כאשר דיווח שחברת פייסבוק מתכננת לשנות את שמה כחלק ממהלך של מיתוג מחדש. במהלך זה רוצה החברה להעביר מסר ברור יותר שהיא הבעלים של שאר הרשתות: וואטסאפ, אינסטגרם, ועוד ולא רק של הרשת החברתית.

על פי הפרסום, מארק צוקרברג, בעלי החברה, צפוי לחשוף את השם החדש במהלך כנס שייערך בשבוע הבא או שמא לפני כן, כך נכתב. "אנו נהפוך מחברה שהציבור רואה אותה כרשת חברתית בלבד - לחברה שמציעה פלטפורמות אינטרנטיות רחבות יותר", אמר צוקרברג לפני מספר חודשים.

המהלך של פייסבוק מגיע ללא קשר לתקלה העולמית הנרחבת של החברה בתחילת החודש. השירותים השונים של חברת פייסבוק - וואטסאפ, אינסטגרם ומסנג'ר - קרסו ולא ניתן היה להתחבר לישומים השונים במשך למעלה מ-6 שעות. הסיבה לתקלה היתה שינויים בהגדרות התצורה של הנתבים, כך נמסר בהודעה מטעם החברה.

"סליחה על השיבוש. אני יודע כמה אתם סומכים על השירותים שלנו כדי להישאר מחוברים לאנשים שחשובים לכם", כתב צוקרברג בבוקר שלמחרת. בעקבות התקלה הפסיד המנכ"ל היהודי שבעה מיליארד דולרים בתוך שעות ספורות, כך דווח באתר בלומברג.