שובניזם רוסי פוטין למראיינת: את יפה מכדי להבין

הנשיא הרוסי התראיין בנושא ייצוא הגז לאירופה, ובמהלך הריאיון אמר לעיתונאית המראיינת: "את יפה מדי בכדי להבין מה אני אמרתי" | פוטין נשאל האם רוסיה מייצאת לאחרונה פחות גז לאירופה במטרה להביא לעליית מחירים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/21 20:25 י בחשון התשפב

פוטין למראיינת: את יפה מכדי להבין
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, צילום: shutterstock

במסגרת "שבוע הגז והאנרגיה" שנערך במוסקבה התראיין ביום רביעי האחרון נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לעיתונאית רשת CNBC היידלי גאמבל. במהלך הריאיון העיר הערה שובניסטית, ואמר למראיינת: "את יפה מדי כדי להבין את מה שאמרתי".

במהלך הוועידה המיוחדת שעסקה בייצוא הגז הרוסי למדינות אירופה נשאל פוטין מול הקהל שנכח באולם, אם רוסיה מייצאת לאחרונה פחות גז לאירופה במטרה להביא לעליית מחירים. נראה היה כי הנשיא הרוסי לא אהב את השאלה, ולכן השיב: "אישה יפה, אני אומר לה דבר אחד והיא באופן אוטומטי אומרת לי את ההפך, כאילו שהיא לא מבינה את מה שאמרתי". 

https://www.youtube.com/watch?v=WUfYkOOKeqo

"שמעתי מה שאמרת", ענתה גאמבל לפוטין בעצבנות ואמרה לו כי למרות תשובתו היא מעוניינת לדעת מדוע לרוסיה לוקח הרבה זמן להגביר את ייצוא האנרגיה לאירופה. פוטין לא נשאר חייב והתעקש כי טענותיה אינן נכונות. "מישהו כנראה הטעה אותך, אנחנו לא מקטינים את הייצוא אלא מגבירים אותו. האם אמרתי משהו שכל כך מסובך להבנה?". לאחר הריאיון פרסמה גאמבל תמונה בחשבון הטוויטר שלה בה היא נראית צועדת בקומה זקופה ומאחוריה נראה פוטין כפוף ועייף.

.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן