אונס הקטינה בנגב: אביה נושא נשק ואומר: "אם לא נטפל, זה יתפוצץ"

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד קטין בן 16 שפרץ לבית בדרום ותקף ילדה בת 10. על פי הסדר טיעון, הנאשם הודה בביצוע עבירות התפרצות למקום מגורים, ניסיון למעשה סדום ומעשה מגונה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 06/10/21 22:12 ל בתשרי התשפב

אונס הקטינה בנגב: אביה נושא נשק ואומר: "אם לא נטפל, זה יתפוצץ"
צילום: shutterstock

למעלה מחצי שנה חלפה מאז מקרה האונס המזעזע של ילדה בת 10 ביישוב בדרום הארץ. פרקליטות מחוז דרום הציגה היום (ד') בפני בית המשפט המחוזי לנוער בבאר שבע הסדר טיעון, במסגרתו הודה הנאשם, תושב הנגב בן 17, בביצוע עבירות התפרצות למקום מגורים, ניסיון למעשה סדום ומעשה מגונה כלפי קטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה החופשית.

על פי כתב האישום, הנאשם הגיע באישון לילה, יחד עם שניים נוספים, אחד מהם קטין בן 16, לישוב בדרום הארץ. שני הקטינים התפרצו לאחד הבתים בישוב, בזמן שבני הבית ישנו בחדריהם, ואילו השותף הבגיר נותר לחכות להם ברכב.

בשלב מסוים, נכנס הנאשם לאחד מחדרי השינה בו ישנו באותה העת קטינה בת 10 ואחיה הקטנים. הנאשם התיישב ליד הקטינה, אשר שהתה במיטתה והייתה ערה באותה העת, ונישק אותה בחוזקה בפניה. הילדה שאלה את הנאשם לפשר מעשיו והוא אמר לה "אל תדאגי", אך חרף זאת ביצע הנאשם בקטינה ניסיון למעשה סדום.

לאחר מכן, יצא הנאשם מהחדר והקטינה קראה לאביה. הנאשם והקטין הנוסף יצאו מהבית, רצו אל הרכב בו המתין להם השותף הבגיר ועזבו את המקום. עוד נמסר מטעם הפרקליטות כי ההסדר נערך על דעת משפחתה של הקטינה.


 
בנוסף, מאחר שמדובר בנאשם קטין, קיימת חובת תסקיר שירות המבחן בעניינו. בפרקליטות הדגישו כי 
קיים איסור פרסום ביחס לכל פרט שעלול לחשוף את זהותה של הקטינה.

א', אביה של הילדה שנאנסה, שמאז האירוע עזב את עבודתו ונאלץ להסתובב עם נשק כדי להגן על בתו, סיפר לעיתונאי אלמוג בוקר על התחושות הקשות. ״אם לא נטפל בזה, זה יתפוצץ״. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן