סמוטריץ': "איילת שקד יכולה להוכיח שגם לה יש עמוד שדרה"

יו"ר סיעת הציונות הדתית נאם בישיבת הסיעה עם פתיחת מושב החורף והבטיח כי הוא מתכוון לעשות הכל כדי לקצר את ימיה של "הממשלה הרעה הזו". על חוק יסוד ההגירה: שקד צריכה לבחור האם הפוליטיקה גוברת על טובת המדינה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 04/10/21 16:27 כח בתשרי התשפב

סמוטריץ': "איילת שקד יכולה להוכיח שגם לה יש עמוד שדרה"
סמוטריץ, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מושב החורף נפתח היום (ב') בכנסת וראשי הסיעות התכנסו לישיבות והצהרות מול כלי התקשורת. בצלאל סמוטריץ', יו"ר מפלגת הציונות הדתית אמר בפתח דבריו כי הוא מתכוון לעשות הכל כדי לקצר את ימיה של "הממשלה הרעה הזו, ולהביא להחלפתה בממשלה יהודית, ציונית ולאומית".

באשר לשיתופי פעולה עתידיים של האופוזיציה, הבטיח סמוטריץ' כי הוא מתכוון לעבוד יחד עם שותפיו למחנה הלאומי, "ועם כל מי שיבחר להתפכח מהטעויות והנזקים של הממשלה הזו ולחזור הביתה לימין".

יו"ר הציונות הדתית התייחס לאירועים האקטואליים האחרונים, כאשר שר הבריאות ניצן הורוביץ עזב את קבינט הקורונה במהלך הדיון לצורך פגישה שערך יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן ברמאללה יחד עם שאר חבריו לסיעה ח"כ מיכל רוזין והשר לשיתוף פעולה אזורי עיסוואי פריג'. "בזמן שבנט ושקד עדיין משלים את עצמם שאפשר לשים הכל בצד ו"לא קורנה לא מעניין", השותפים שלהם באגף השמאלי של הקואליציה מקדמים במלוא המרץ את מדיניות השמאל הקיצונית שלהם. שרים עולים לרגל לרמאללה ומחזירים למרכז הבמה אחרי שהפך ללא רלוונטי את תומך הטרור ומי שמבקש להעמיד לדין בהאג את לוחמי צה"ל ומפקדיו". 

על תקיפת השוטרים בכפר קאסם אמר סמוטריץי כי, "תומכי הטרור בתנועה האסלמית דורשים, ויקבלו, הקפאת הריסות של בניה בלתי חוקית, ושינוי הקריטריונים לתקצוב הרשויות המקומיות באופן שיפגע ברשויות היהודיות ויתעדף את הרשויות הערביות כדי שאפשר יהיה להעביר להן מאות מיליוני שקלים שיועברו לארגוני מליציה פרטיים כמו זה שראינו בכפר קאסם בסוף השבוע ולשלל עמותות וארגוני התנועה האיסלאמית". 

על חוק יסוד ההגירה שצפוי לעלות להצבעה בכנסת בעוד יומיים, אמר כי "אחרי שבסבב הקודם העדיפה שרת הפנים לנהל משא ומתן עם מרצ ורע"מ על חוק האזרחות ולהתחייב להם להכנסת אלפי ערבים מיהודה ושומרון לישראל, הפעם יש לה הזדמנות לתקן ולהגיע איתנו להבנות על העברת חוק האזרחות לתקופה קצובה ובמקביל על קידום חוק יסוד ההגירה". 

"איילת שקד יכולה להוכיח השבוע שגם לה יש עמוד שדרה. שגם היא יודעת להתעקש על מה שחשוב למדינת ישראל, לפחות כמו שניצן הורביץ ומיכל רוזין יכולים היו לעשות אתמול כשעלו לרגל לאבו-מאזן בלי למצמץ. שקד צריכה לבחור השבוע האם הפוליטיקה גוברת אצלה על טובת מדינת ישראל או שטובת מדינת ישראל תנצח את הפוליטיקה הקטנה".
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן