כרמל מעודה נכנסה לכלא: ההורים חגגו בחוץ עם שמפניות

הגננת המתעללת נכנס לבית הסוהר נווה תרצה, שם תרצה עונש של תשע שנות מאסר וחצי. הורי הילדים שנפגעו חיכו לה בכניסה, קראו בגנותה וחגגו עם שמפניות

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 30/09/21 09:19 כד בתשרי התשפב

כרמל מעודה נכנסה לכלא: ההורים חגגו בחוץ עם שמפניות
מעודה נכנסה בריצה לתוך הכלא , צילום: פלאש 90

אחד הסיפורים הקשים שהתרחשו בשנים האחרונות בישראל הגיע הבוקר (ה') לסיומו, כאשר הגננת המתעללת כרמל מעודה נכנסה לכלא "נווה תרצה" בו תחל לרצות עונש מאסר בן תשע שנים וחצי - העונש הגבוה ביותר שניתן בארץ על התעללות בפעוטות.

מעודה הורשעה לפני 3 חודשים בהתעללות ותקיפה של 11 פעוטות ב-35 מקרים, בגן "בייבי לאב" אותו ניהלה בראש העין. היא גם נאלצה לפצות את המשפחות הנפגעות ב-400 אלף שקלים. המקרים בהם הורשעה תועדו ביוני 2019. קודם לפסק הדין ביקשה הפרקליטות מבית המשפט המחוזי בלוד לגזור על מעודה לפחות 14 שנות מאסר. התובעת ציינה בדיון, שעסק בטיעונים לעונשה של הגננת בת ה-25 כי, "בשלה העת להחמיר בענישה".

 

כבר בחצות הגיעו לכניסה לכלא הורים לילדים מהפעוטון. כשמעודה הגיעה ברכבה, הם צעקו לעברה וזאת פתחה בריצה לתוך הכלא. בהמשך ההורים פתחו בקבוקי שמפנייה וירו קונפטי. ניקול דניאל, אמא לבנים שהיו בגן של מעודה סיפרה ל'כאן חדשות': "רגשות מעורבים, מצד אחד יש תחושה שמחה שהיא מתחילה לרצות את העונש, מצד שני יש תחושת כאב שלא עוזבת. הפגיעות שחווינו ממשיכות ללוות אותנו".

 

הורי הילדים חגגו את כניסתה לכלא עם שמפניות וקונפטי,

הורי הילדים חגגו את כניסתה לכלא עם שמפניות וקונפטי, צילום: פלאש 90