נפתלי בנט ביקר בסוכת תנועת הנוער כנפיים של קרמבו: "אתם כל מה שיפה במדינה שלנו"

ראש הממשלה וחברת הכנסת שירלי פינטו ביקרו את פעילי ומדריכי "כנפיים של קרמבו" בבית הספר "ניצנים" | "נשמח להמשיך את הקשר הנפלא לטובת הפצת ערכי התנועה שלנו לעוד ועוד צעירים", אמרה מנכ"לית התנועה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/21 12:20 טז בתשרי התשפב

נפתלי בנט ביקר בסוכת תנועת הנוער כנפיים של קרמבו: "אתם כל מה שיפה במדינה שלנו"
בנט ב"כנפיים של קרמבו", צילום: חיים צח, לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט וחברת הכנסת שירלי פינטו, ביקרו היום (ד') בסוכת "כנפיים של קרמבו", בבית הספר "ניצנים", פעילי ומדריכי התנועה. בנט שוחח עם הפעילים והמדריכים, והתרשם מפעילותם למען שילוב בני נוער עם מוגבלויות בחברה.

"אתם כל מה שיפה במדינה שלנו - האנשים הכי יפים והכי טובים. מבחינתי, כל המדינה צריכה להיות ברוח כנפיים של קרמבו ברוח, כפי שאתם משקפים אותה. אני אוהב אתכם מאוד וגאה בכם. אני מאחל לכם חג שמח ושנה נפלאה", אמר ראש הממשלה.

צילום: חיים צח, לע"מ

פינטו אמרה בביקור: "פעילי תנועת הנוער כנפיים של קרמבו מתנהלים על פי ערכים שאני חורטת על דגלי: 'אני יכול ואני שייך'. אני מברכת על קיומה של התנועה המספקת מענה חשוב של צורך חברתי הקיים בכל אחד מאיתנו, בלי שום הבדל בין צעירים עם ובלי מוגבלות".

בביקור נכחה גם טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית "כנפיים של קרמבו": "אנו מברכים ומוקירים את ראש הממשלה נפתלי בנט, על מעורבותו בפעילויות לקידום אוכלוסיית קהילת הצרכים המיוחדים. התרגשנו לארח אותו בסניף ה-84 של התנועה שנפתח רק השנה בתל אביב, ונשמח להמשיך את הקשר הנפלא לטובת הפצת ערכי התנועה שלנו לעוד ועוד צעירים", אמרה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן