התגובה לשיגור הרקטות: צה"ל תקף הלילה בשטח הרצועה

לאחר שיגור הרקטות אתמול, מטוסי קרב תקפו הלילה מוצב צבאי של חמאס בחאן יונס. בנוסף, למקלע כבד אשר ממנו בוצע ירי לעבר ישראל. "צה"ל לא יקבל את ניסיונות הטרור של חמאס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/21 07:19 ז בתשרי התשפב

התגובה לשיגור הרקטות: צה"ל תקף הלילה בשטח הרצועה
מחנה צבאי בשימוש חמאס, צילום: דובר צה"ל

על רקע לכידתם של ארבעה מתוך ששת האסירים הביטחוניים שנמלטו לפני שבוע בדיוק, גבול הדרום מתחמם. אזעקות צבע אדום הופעלו בלילה שבין ראשון לשני, ומצה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל, השיגור יורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית. 

לאחר השיגור, מטוסי מטוסי קרב תקפו בשנית מטרות חמאס, זאת בעקבות שיגור הרקטה מוקדם יותר הלילה. המטוסים תקפו מוצב צבאי של ארגון הטרור חמאס בחאן יונס. בנוסף, נתקף מקלע כבד אשר ממנו בוצע ירי לעבר ישראל במהלך תקיפות צה״ל הלילה.  

"צה״ל לא יקבל את ניסיונות הטרור של חמאס ורואה בו כאחראי לכל הנעשה ברצועת עזה", כך נמסר. 

צילום: דובר צה"ל

(תיעוד תקיפות צה"ל ברצועה) 

כזכור, אמש,  נשמעה אזעקת צבע אדום בשדרות, במרחב שער הנגב ובמרחב עוטף עזה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית של מערכת כיפת ברזל. בצפון, כוח צה"ל במטולה ירה מספר פצצות תאורה מעל גדר הגבול עם לבנון לאחר שתצפיות צה"ל זיהו חשוד שטיפס על גדר הגבול מלבנון לשטח ישראל. בעקבות הגעת הכוחות החשוד התרחק מהגדר ונמלט לשטח לבנון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן