אגף התנועה נערך לחגי תשרי | רשימת העומסים הצפויים בימי החגים

אגף התנועה של משטרת ישראל נערך בימים אלה לחגי תשרי תשפ"ב. ההיערכות כוללת פריסת כוחות שיטור, ניידות ואופנועים בכבישים הבינעירוניים על מנת לכוון את התנועה: "יש להתאזר בסבלנות ולנהוג במשנה זהירות" |

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/21 13:14 כח באלול התשפא

אגף התנועה נערך לחגי תשרי | רשימת העומסים הצפויים בימי החגים
עומס תנועה, ארכיון, צילום: פלאש 90

אגף התנועה של המשטרה נערך בימים אלה לקראת תקופת חגי תשרי, שיחלו בערב ראש השנה ויסתיימו מיד לאחר שמחת תורה ואסרו חג. ההיערכות כוללת פריסת כוחות שיטור, ניידות ואופנועים בכבישים הבינעירוניים על מנת לכוון את התנועה ולאפשר ככל הניתן למאות אלפי משתמשי הדרך, נסיעה חופשית ובטוחה בעקבות התנועה המוגברת והעומסים הצפויים.

ממשטרת ישראל נמסר כי במקביל להיערכות, תתבצע על ידי שוטרי האגף אכיפה יזומה נגד עבירות מסכנות חיים ועבירות בריונות בכביש. הפעילות תתבצע תוך הפעלת מגוון אמצעים גלויים וסמויים המייצרים הרתעה ומגדילים משמעותית את סיכויי מבצעי העבירה להיתפס. 

"ציבור הנהגים מתבקש להיות ערוך לכך שייתכנו עומסים כבדים בצירים הבין עירוניים, בערב ראש השנה, בערב יום הכיפורים בסמוך לבתי העלמין ובמהלך חג סוכות, ימי חול המועד ושמחת תורה. יש להתאזר בסבלנות, לנהוג במשנה זהירות, בהתאם לתנאי הדרך ולהימנע מפעולות המסיחות את הדעת בזמן נהיגה", נכתב בהודעת המשטרה. 

 

צילום: דוברות המשטרה