שלי יחימוביץ נגד מתנגדי החיסונים: "הותקפו בידי וירוס המכבה חלקים תבוניים במוח"

אשת התקשורת והפוליטיקאית לשעבר, חושפת קללות ונאצות אותן קיבלה לאחר שהתחסנה בפעם השלישית, ואומרת כי "הזכות של מכחישי הקורונה להתהלך בציבור מבלי שחוסנו - היא בדיוק כמו הזכות להסתובב ברחוב הומה אדם עם אקדח שלוף וטעון ולירות בו באקראי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 23/08/21 08:45 טו באלול התשפא

שלי יחימוביץ נגד מתנגדי החיסונים: "הותקפו בידי וירוס המכבה חלקים תבוניים במוח"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"התחסנתי הערב בחיסון שלישי. מרגישה פריבילגית ביחס לרוב המכריע של אוכלוסיית העולם. לכו להתחסן". כך כתבה לפני כשבועיים אשת התקשורת והפוליטיקאית לשעבר, שלי יחימוביץ. הבוקר (ב') היא כתבה בזעם כי מילותיה זיכו אותה בשלל קללות ונאצות מצד מכחישי הקורונה ומתנגדי החיסונים.

"חבורה מטורללת במיוחד של מכחישי קורונה ומתנגדי חיסונים. מסכני בריאות הציבור, אשר דומה כי הותקפו בידי וירוס המכבה חלקים תבוניים במוח", כינתה אותם בטור שפורסם ב"ידיעות אחרונות". יחימוביץ ציטטה את אותם מתנגדים שאף איימו על חייה: ""לכי למות", מה את מפריעה לנו לחיות, טיפשה", "את תשלמי על זה! שולחת אנשים למוות!", "משתפת פעולה ברצח עם, גם יומך עוד יגיע", "מעודדת אנשים להתחסל! את תבואי להלוויות של נרצחי החיסול?"".

יחימוביץ כתבה כי היא נדהמה מהזעם, הטירוף, השקרים, תיאוריות הקונספירציה המשונות, ההשוואה החוזרת ונשנית לפשעי הנאצים, ההסתה והאיומים. "לפוליטיקאית בדימוס יש קיבה חזקה, אבל אלה שנהר האשפה הזה מכה בפניהם במיוחד הם רופאות ורופאים שעומדים בחזית הקרב על חיינו, גרונם ניחר מתחנונים שנתחסן, והאלימות כלפיהם נתעבת במיוחד".

מתוך למעלה מ-9 מיליון בישראל, כמיליון לא חוסנו עדיין. יחימוביץ כתבה כי רובם לא התחסנו מסיבות של עוני ונגישות. השיח האלים שייך לשיטתה לכת קטנה שדעתה השתבשה עליה. "בארה"ב אלה ה"אלט רייט", הימין הקיצוני הלבן והגזען שממנו גם באה המתקפה על הקפיטול, שעה שאצלנו, למרבה הפליאה, תוכלו למצוא שם גם אנשי שמאל, נאורים בעיני עצמם, הנושאים בפיהם לשווא את שיח "הזכויות", "הדמוקרטיה" ו"הבחירה החופשית". כאילו היו לוחמי צדק נועזים נגד שלטון אכזר המרעיל את נתיניו בכפייה ובעורמה", כתבה אשת התקשורת בנחרצות. 

יחימוביץ המשיכה להאשים את אותה חבורה קיצונית: "הפעילות שלהם שוללת מבני אנוש אחרים את הזכות הבסיסית ביותר: לחיות. ואחריה את הזכויות לבריאות, לחופש תנועה, לפרנסה, לחיים נורמליים. הזכות שלהם להתהלך בציבור מבלי שחוסנו, ולמנוע את מיגור המגפה, תוך מסע טרור נגד מי שקורא להתחסן, היא בדיוק כמו הזכות להסתובב ברחוב הומה אדם עם אקדח שלוף וטעון ולירות בו באקראי". 

"תתחסנו, נבערים, או קחו מכונת זמן למאה ה־14 אל הדבר, מגפת המוות השחור שקטלה מיליונים באירופה ובאסיה, או להתפרצויות האבעבועות השחורות, הטיפוס, הכולירה, הדיפתריה, הפוליו – בטרם נמצאו להם מרפא וחיסון. אתם תשתלבו שם נהדר", סיכמה את הנושא.