מזעזע הטרדה מינית בטיול: ערבים פגעו בנערות מהשומרון

שב"חים ערבים הטרידו ותקפו מינית בנות מהשומרון במהלך שיט קייקים בצפון. תושב השומרון שהיה במקום הביא למעצרם של התוקפים. ובמשטרה חוקרים את החשודים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/21 14:01 ב באלול התשפא

הטרדה מינית בטיול: ערבים פגעו בנערות מהשומרון
אחד החשודים, צילום: ללא

אירוע קשה בנחל שניר. אתמול (ב') קבוצת שב"חים ערבים הטרידה ופגעה מינית בקבוצת בנות מהשומרון במהלך שיט קייקים בנחל שניר בצפון. האירוע המיני והלאומני, התרחש בעת שהבנות, אשר שהו במקום במסגרת טיול נוער של אחד מיישובי השומרון, השתתפו בשיט אבובים. קבוצת השב"חים עברה בצמוד אליהם עם קייקים, ומספר שב"חים התנפלו על הבנות ופגעו בהם.

תושב השומרון אשר שהה בטיול עם משפחתו בסמוך, נחלץ לסייע לנערות, הסיע את הבנות לסיום מסלול הקייקים, שם חברו הבנות למשטרה, זיהו את התוקפים והביאו למעצרם של שלושה מהתוקפים. צוות צח"י של היישוב בשיתוף האגף לשירותים חברתיים במועצה האזורית שומרון מסייע לבנות ולחברי הקבוצה.

במשטרה מיהרו להגיב לאירוע הקשה ועצרו חלק מהחשודים. במשטרה סיפרו כי עצרו שני תושבי השטחים בחשד להטרדה מינית של נערה בנהר הירדן. במשטרת ישראל התקבלה אתמול תלונה על כך שבמהלך שייט בנהר הירדן, שני גברים הטרידו מינית 2 קטינות ישראליות (16,17). האירוע קרה בזמן שהשתיים היו על אבובים בנהר הירדן. 

שוטרי תחנת קריית שמונה הגיעו למקום, גבו עדויות וזיהו את החשודים במעשה ועצרו שניים (15,22) תושבי הרשות הפלסטינית ומתגוררים בכפר ליד רמאללה ושוהים בישראל באופן לא חוקי. הם נחקרו והמשטרה תבקשה היום להאריך את מעצרם בבית משפט שלום בנצרת.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, דרש מהמשטרה למצות את הדין עם התוקפים ולשים סוף לתופעת הטרדת הבנות בנחלי הצפון: "אני מודה למשטרת ישראל על הפעולה המהירה ועל מעצרם של שלושת התוקפים, אני דורש למצות את מלוא הדין עם התוקפים, לא יתכן שבנות צעירות יוצאות לטיול בנחלי הצפון וחוזרות לאחר אירוע קשה כל כך, המנוולים שתוקפים כך נערות צריכים לשבת בכלא שנים ארוכות".


(עדות נפגעת מינית בכנסת, ארכיון כיפה).

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן