כוח צה"ל עצר את המחבל שאיים על יוסי דגן

בפעולה של סיירת צנחנים נעצר הלילה בכפר ביתא עת'אם חמאיל, שאיים לפגוע בראש המועצה האזורית שומרון בעקבות המתווה להסדרת אביתר. יוסי דגן אמר: "אמשיך לפעול בשם תושבי השומרון ללא מורא וללא פחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/21 09:15 ו באב התשפא

כוח צה"ל עצר את המחבל שאיים על יוסי דגן
אילוסטרציה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במבצע לילי שנערך הלילה (ד') עצר כוח של סיירת צנחנים את עת'אם חמאיל בכפר ביתא בשומרון, בחשד כי איים לפגוע בראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן. חמאיל, אשר נעצר בעבר בחשד למעורבות בפעילות חבלנית, נחקר כעת במשטרה בחשד לאיומים, ובעקבות פעילותו של דגן להכשרת היישוב אביתר, ולקידום הסדרת היישוב וההתיישבות במקום. 

דגן הגיב למעצרו של חמאיל: "אני מודה לכוחות הביטחון, למשטרת ישראל, לחטיבת שומרון ולחיילי סיירת צנחנים על הפעילות המהירה. אמשיך לפעול ללא מורא וללא פחד למען חיזוק והרחבת ההתיישבות בשומרון, אני לא שונה מכל אזרח אחר במדינה, כולנו מבינים את חשיבות האדירה של המעשה הציוני שאנחנו עושים כאן, אביתר בע"ה יהיה ישוב מן המניין בשומרון, וזאת על אפם וחמתם של כל שונאי ישראל. אנחנו ננצח אותם, עם ישראל יתגבר על אויביו".

אתמול טען ראש אגף המבצעים במשטרה תת ניצב מוריס חן כי דגן, הוא ראש הרשות המאויים ביותר בישראל, זאת בעקבות איומים רבים של פלשתינים על חייו. בעקבות הדברים הוצמדה לדגן אבטחה למשך כל שעות היממה.

צילום: פלאש 90. יונתן זינדל