הותר לפרסום: מזהים את הדמות שהתחפשה?

שב"כ התיר לפרסום תמונה מיום בו התלווה הנשיא היוצא ראובן ריבלין לאנשי יחידת המבצעים של הארגון בשטח. "מודים לכבוד הנשיא על שנים של עשיה משמעותית למען מדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/21 08:11 כז בתמוז התשפא

הותר לפרסום: מזהים את הדמות שהתחפשה?
הנשיא היוצא בתחפושת, צילום: דוברות שב"כ

לרגל סיום כהונת נשיאה העשירי של מדינת ישראל, ראובן ריבלין, שירות הביטחון הכללי התיר הבוקר (ד') לפרסום, תמונה מיום בו התלווה הנשיא היוצא לאנשי יחידת המבצעים של השב"כ בשטח.

באמצעות שינוי חזותו של הנשיא, השב"כ אפשר לנשיא המדינה להסתובב ברחבי ישראל באופן אנונימי, מבלי שאיש זיהה אותו והבחין כי מדובר בנשיא המדינה. למשך כמה שעות, נהנה הנשיא מאלמוניות מוחלטת לצד אנשי המבצעים של השב"כ, אשר מתורגלים היטב בעבודה חשאית כ"מגן ולא יראה".

"עובדות ועובדי שירות הביטחון הכללי מודים לכבוד הנשיא על שנים של עשיה משמעותית למען מדינת ישראל", נכתב בהודעת השב"כ.

לו"ז היום האחרון בתפקיד

בשעה 11:00 בבוקר יוצב פסלו של הנשיא העשירי ריבלין לצד פסלי נשיאי ישראל בגינת בית הנשיא, וטקסי החילופים יתחיל בשעות הערב. בשעה תתקיים 16:30 ישיבת כנסת מיוחדת בה יצהיר אמונים נשיא המדינה הנבחר, יצחק הרצוג, וגם ריבלין ישתתף בישיבה. 

16:30 נשיא המדינה העשירי ישתתף בישיבת הכנסת המיוחדת בה יצהיר אמונים נשיא המדינה הנבחר, יצחק הרצוג.

בשעה 19:00 בערב, בטקס חגיגי, יקבל נשיא המדינה העשירי, את פניו של נשיא המדינה האחד עשר במשכן נשיאי ישראל, לקול שלוש תרועות כבוד. הרצוג  יסקור את מסדר הכבוד הצה"לי ויקוד לדגל הלאום ושני הנשיאים בעבר ובעתיד ישאו דברים באולם בית הנשיא.  בסיום הטקס יעזוב ריבלין  את בית הנשיא בפעם האחרונה.

ריבלין בטקס הפרידה מצה"ל

ריבלין בטקס הפרידה מצה"לצילום: דובר צה"ל

אתמול, התקיים אירוע פרידת צה"ל מהנשיא ריבלין בהשתתפות פורום המטה הכללי במתחם הקרייה. במהלך הפרידה נפגש הנשיא עם 70 מצטייני נשיא אשר נבחרו לאורך שבע שנות כהונתו. "בכול מקום בו נדרש להגן על ביטחון מדינת ישראל ועם ישראל - הייתה לי הזכות לראות אתכם", אמר ריבלין, "כאשר אמרו שהחברה הישראלית איבדה את המצפן, כמו חייל בניווט, אתם הייתם לי נקודת הציון לערכי התקווה הישראלית. חזקים, מאוחדים, נחושים להושיט כתף. נכונים גם לשלם מחיר אם צריך".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן