רצח את אחותו: פוענח הרצח באילת

בחודש שעבר שוטרים הוזעקו לדירת מגורים באילת בה נמצאה אישה ללא רוח חיים ועליה סימני אלימות קשים. היום הודיעו במשטרה כי הרצח פוענח ונגד החשוד יוגש כתב אישום

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/21 10:12 כ בתמוז התשפא

רצח את אחותו: פוענח הרצח באילת
משטרת ישראל, צילום: דוברות המשטרה

הרצח מזעזע שארע בעיר אילת פוענח על ידי המשטרה. בחודש שעבר נמצאה אישה בשנות השלושים לחייה ללא רוח חיים בדירתה והמשטרה פתחה בחקירה. היום (ד') הודיעו במחוז אילת של המשטרה כי הרצח הקשה פוענח והחשוד הוא אחיה של הנרצחת.

חוקרי משטרת ישראל סיימו היום את חקירת רצח ג׳ומענה קייסי בת ה-35 שאירע באילת ביום בחודש שעבר. כבר היום יוגש כנגד אחיה החשוד במעשה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

כזכור, בחודש שעבר בעקבות דיווח שהתקבל במשטרת ישראל אודות מציאת גופת אישה הוקפצו לזירה  שוטרי וחוקרי מרחב אילת. בתום בדיקה ראשונה ולאחר שעלה חשד כי האישה עליה נמצאו סימני אלימות קשים שגרמו למותה, הובאו למקום חוקרי המעבדה הניידת וביחד החלו כל הכוחות לנתח ולאסוף ממצאים מהזירה.

כבר באותו ערב עצרו החוקרים את אחיה של המנוחה בחשד שביצע את המעשה. החשוד הוא בחור בשנות ה-30 לחייו, תושב מזרח ירושלים. מהחקירה עלה כי האח הגיע לבית אחותו המנוחה, היכה אותה ולאחר מכן חנק אותה למוות. עוד עלה כי הרקע הוא ככל הנראה התנגדות לאורח החיים אותם ניהלה בעיר אילת.

מטעם משטרת נמסר: "המשטרה פעלה בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לבסס את התשתית הראיתית כנגד החשוד ברצח אחותו ותמשיך לפעול כלפי אלה הנוקטים  באלימות כנגד נשים באפס סובלנות ותביא למיצוי הדין עימם".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן