המשטרה מבהירה: יוגבר הפיקוח על בידוד החל מגיל 12

לאחר דבריו של ראש הממשלה וברקע ריבוי מקרי ההדבקות בקרב ילדים ונוער, הודיעה המשטרה כי פעולות האכיפה יורחבו גם לגילים הנמוכים יותר, כשמתחת לגיל 12, האכיפה תופנה כלפי ההורים

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 22/06/21 21:10 יב בתמוז התשפא

המשטרה מבהירה: יוגבר הפיקוח על בידוד החל מגיל 12
המשטרה תגביר את אכיפת הבידודים, צילום: דוברות המשטרה

בעקבות התרבות מקרי ההדבקה בקורונה בקרב ילדים ונוער, וזמן קצר לאחר דבריו של ראש הממשלה נפתלי בנט כי ההורים יישאו באחריות ילדיהם שנמצאים בבידוד, הודיעה המשטרה הערב (ג') כי היא תגביר את האכיפה במקרים אלו.

"לאור התפרצות הקורונה במקומות מסוימים, יוגבר הפיקוח על נושא הבידוד מגיל 12 והלאה", נמסר מטעם המשטרה, כשעד היום האכיפה התבצעה מגיל 16, "מתחת לגיל 12 האכיפה תהיה כנגד ההורים. כמו כן תהיה יותר הקפדה בנתב"ג על אי ביצוע בדיקות קורונה או הגעה ללא בדיקה". בהמשך הבהיר המשטרה שתיעשה אכיפה אינטנסיבית יותר במקומות שיש בהם התפרצויות מחודשות. 

מוקדם יותר הערב אמר ראש הממשלה כי גיוסם של 270 פקחים יוארך לצורך אכיפת הבידודים, והוסיף כי, "הייתה לקונה, שילד שמפר בידוד, בגלל שהוא לא נושא באחריות וההורים שלו לא נשאו באחריות, אז אף אחד לא נשא באחריות. אז את הלקונה הזאת אנחנו סוגרים", אמר בנט והבהיר: "הורים שילדיהם יפרו בידוד, הם יישאו באחריות המלאה, אם הילדים מתחת לגיל 12. אבל בואו לא נידרש לסנקציות, אנחנו מדינה אחת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן