איילת שקד לכיפה: "משרד הפנים זה ענק וחשוב"

איילת שקד עוד צריכה להתרגל לתפקיד החדש בממשלה, משרד הפנים. שקד שלהפתעת רבים נכנסה לממשלת השינוי ללא התנגדות וללא צלצולים מחליפה את אריה דרעי ונערכת למשרד החדש

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/21 12:21 ד בתמוז התשפא

איילת שקד לכיפה: "משרד הפנים זה ענק וחשוב"
איילת שקד באולפן כיפה., צילום: כיפה

ח"כ הנסת איילת שקד מימינה הושבעה אתמול לתפקיד שרת הפנים וכבר נערכת לקראת המשרד החדש, שקד שבעבר כיהנה בתפקיד שרה כשעמדה בראש משרד המשפטים חוזרת להחזיק בתפקיד מכובד אחרי שנתיים של הפסקה. עמית סגל ורבים אחרים לא האמינו כי שקד תיכנס לממשלה בשותפות רע"מ אך בסופו של דבר נכנסה לממשלת בנט-לפיד ללא התנגדות. 

בתמונה המסורתית בבית הנשיא נשאלה איילת שקד על התוכניות. שקד נשאלה: "תפקיד חדש משרד חדש, מה היעדים במשרד הפנים?" וענתה: "זה משרד ענק וחשוב, אני אכנס ואלמד אותו, יש דברים גדולים שאפשר לעשות בשביל האזרח, להפחית רגולציה, לנהל את התכנון והבניה רישוי עסקים, להאציל סמכויות לרשויות המקומית, אבל קודם אני אכנס ואני אלמד".

שקד נכנסת לתפקיד במקומו של יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי שחוזר לאופוזיציה אחרי שכיהן בתפקיד למעלה מחמש שנים, טקס חילופי השרים במשרד הפנים במעמד שרת הפנים הנכנסת,  ח"כ איילת שקד ושר הפנים היוצא, אריה דרעי. יתקיים היום בשעה 12:30 במשרד הראשי בירושלים. 

אתמול ברכה שקד את השותף נפתלי בנט, שקד ובנט צועדים יחד בפוליטיקה עוד מימי לשכת ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו דרך השנים בבית היהודי, הימין החדש וימינה. שקד כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "נפתלי, לֵךְ בְּכֹחֲךָ זֶה וְהוֹשַׁעְתָּ אֶת יִשְׂרָאֵל. בהצלחה!".