בדרך לממשלה: התקדמות משמעותית במשא ומתן בין המפלגות

צוותי יש עתיד, ימינה, כחול לבן ותקווה חדשה נועדו במהלך הלילה וציינו כי נעשתה התקדמות משמעותית במגעים. במקביל, צוות מטעם ישראל ביתנו נפגש עם אנשי מקצוע באוצר בנוגע לנושאים תקציביים | בעקבות המחאות מול ביתה - הוצמדה אבטחה לאיילת שקד

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 31/05/21 08:16 כ בסיון התשפא

בדרך לממשלה: התקדמות משמעותית במשא ומתן בין המפלגות
בנט ולפיד. חוזרים לשתף פעולה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

יו"ר ימינה נפתלי בנט הצהיר אמש (א') כי פניו לממשלת שינוי עם מפלגות השמאל והודיע כי יחל במשא ומתן עם יאיר לפיד על הקמת ממשלה משותפת. במהלך הלילה נועדו צוותי יש עתיד, ימינה, תקווה חדשה וכחול לבן בנוגע לתנאים האחרונים להקמת ממשלה.

בחדשות 12 דווח כי צוות בראשות חבר הכנסת עודד פורר מישראל ביתנו נפגש עם צוות מקצועי ממשרד האוצר על נושאים תקציביים. השיחות נמצאות בשלב מתקדם של המשא ומתן ונפסקו רק סביב השעה 3 לפנות בוקר. השיחות צפויות להתחדש הבוקר. 



 

כזכור, המנדט להקמת ממשלה שנמצא בידי יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, יסתיים ביום רביעי בחצות, אך ככל הנראה שאיפתו של לפיד היא להודיע כבר היום, או מחר לכל המאוחר לנשיא המדינה ריבלין כי עלה בידו להקים ממשלה.

לפיד וריבלין

לפיד וריבלין. ייפגשו בקרוב?צילום: חיים צח / לע"מ

אמש (א') הנחה קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, ובהוראת המשטרה, כי החל מהיום תלווה חבר הכנסת איילת שקד באבטחה צמודה בעקבות המחאות מול ביתה, בדומה לאבטחה שהוצמדה ליו"ר ימינה נפתלי בנט.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן