"אבי הפוטנציאל האנושי" משה לאון נפגש עם כותב הספר

ראש העיר משה ליאון נפגש עם הרב רפי פוירשטיין נשיא מכון פוירשטיין שהעניק לו את ספרו החדש "אבי הפוטנציאל האנושי". הרב פוירשטיין: "מודה ומעריך את ראש העיר, נושא בתפקיד החשוב במדינת ישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/21 21:01 טז בסיון התשפא

"אבי הפוטנציאל האנושי" משה לאון נפגש עם כותב הספר
צילום: דוברות עיריית ירושלים

ראש העיר ירושלים משה ליאון נפגש אתמול (ד') עם הרב רפי פוירשטיין מבכירי הציונות הדתית, רב קהילת הר נוף נשיא מכון פוירשטיין וממייסדי ארגון רבני צהר. 

הרב פוירשטיין העניק לראש העיר את ספרו החדש "אבי הפוטנציאל האנושי" היצא לאור בשבוע שעבר והמבקש להתחקות אחר קורות חייו ומפעל חייו של פרופסור ראובן פוירשטיין חתן פרס ישראל ומועמד פרס נובל לשלום. פרופ' ראובן פויירשטיין, אביו של הרב רפי פוירשטיין הקים בירושלים את מכון פוירשטיין שהינו מרכז לחינוך, טיפול ומחקר בינלאומי, המתבסס על  שיטה ייחודית לזיהוי הפוטנציאל האנושי ויכולת הלמידה של כל אחד ואחת. למכון יש כיום 80 מרכזים בארבעים ארצות מסביב לעולם.

צילום: דוברות עיריית ירושלים

הרב רפי פוירשטיין סיפר לראש העיר על עבודת המכון ועל ההצלחה האדירה והבשורה שהוא מעניק לשילוב צעירים באקדמיה, לנפגעי ראש ומוח, לצעירים עם מוגבלויות שונות ובשלל נושאים נוספים. 

ראש העיר התרשם עמוקות מעבודת המכון "שמחתי להפגש  עם הרב רפי פוירשטיין, ולמדתי על פועלו למען אוכלוסיות מגוונות מהעיר ירושלים, מהארץ כולה וגם מהעולם כולו. כי מציון תצא תורה" 

הרב רפי פוירשטיין הודה לראש העיר והזמין אותו לביקור במכון "ירושלים בתקופת כהונתך נראת נקייה, מתוחזקת ויפה מתמיד, אני מחא הערכה על כל פועלך ועשייתך למען העיר ירושלים. אני תמיד אומר, בכיכר ספרא יושב האדם החשוב ביותר במדינת ישראל. עבודתו חשובה יותר מכל תפקיד אחר"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן