קובי אוז על מרים פרץ: "עשויה להחזיר אותנו לסוג אמיתי של יחד"

הזמר והיוצר לא מחכה עד לאחר הבחירות לנשיאות, ומפרגן למרים פרץ: "ברגע האחרון החלטתי דווקא לבטא מבעוד מועד את רגשותי כלפי האישה מעוררת ההשראה הזאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/21 09:03 יד בסיון התשפא

קובי אוז על מרים פרץ: "עשויה להחזיר אותנו לסוג אמיתי של יחד"
קובי אוז, צילום: פלאש 90

הזמר והיוצר קובי אוז, המוכר לכולנו מלהקת טיפקס, פרסם אמש (ב') בחשבון הפייסבוק שלו פוסט תמיכה במתמודדת בבחירות לנשיאות, מרים פרץ. אוז כתב כי גם יצחק הרצוג יכול להיות נשיא "בסדר גמור", אך פרץ עשויה לחבר את עם ישראל מחדש.

"תמיד אני סומך על הפוליטיקאים שיאכזבו אותי ברגע האמת וכבר הכנתי בראשי טור שוצף כנגדם, פינטזתי על פוסט חריף שהייתי אמור לפרסם אחרי שמרים פרץ לא תיבחר לנשיאה", כתב אוז. "אבל ברגע האחרון החלטתי דווקא לבטא מבעוד מועד את רגשותי כלפי האישה מעוררת ההשראה הזאת".

הסולן של טיפקס המשיך: "היא תמיד מצליחה לראות תקווה מעבר לכאב, מעבר לקושי, אני כותב ומייחל שהפוליטיקאים ברגע החשאי שבינם לבין עצמם יחשבו קצת עלינו, אנחנו שליבנו התעייף מאנשי המנגנון המדלגים מבחירות לבחירות - אנו צמאים למשהו מעבר לפוליטיקה, מחוץ לקומבינה. אולי היד תרעד ותבחר משהו שונה לשם שינוי".

אוז כתב כי גם יו"ר הסוכנות היהודית, יכול להיות נשיא טוב, אבל לא הוא יאחד מחדש את העם. "יצחק הרצוג - בן הנשיא ונכד הרב הראשי - יהיה לגמרי בסדר גמור כנשיא סולידי נכבד ובקיא בכל הגינונים, אבל מרים עשויה להיות ממש מזור לחברה השברירית והדוויה שלנו - אישה מפתיעה כזו הנישאת מעל הפוליטיקה ורואה את האנשים ומדברת אל ליבם עשויה לחבר אותנו מחדש ולהחזיר אותנו לסוג אמיתי של יחד".