בן גביר על המפכ"ל: "הוא מנסה לסתום לי את הפה?"

יו"ר עוצמה יהודית לא חוזר בו וטוען כי יש לפטר את רנ"צ קובי שבתאי. "הוא לא שולט באירועים, לא ראוי ולא כשיר". במהלך תדריך במפקדת מג"ב אמר אתמול שבתאי: "בן גביר מביא לאינתיפאדה יהודית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/21 10:25 ג בסיון התשפא

בן גביר על המפכ"ל: "הוא מנסה לסתום לי את הפה?"
ח"כ בן גביר, צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

ח"כ איתמר בן גביר מהציונות הדתית לא חוזר בו. לאחר שאמר אתמול כי יש לפטר את מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי, הבוקר (ו') הוא אמר שוב דברים דומים במהלך ראיון בגל"צ. "צריך לפטר את המפכ"ל, הוא לא שולט באירועים, לא ראוי ולא כשיר. המשטרה מפקירה את בטחון התושבים, יורים על יהודים, והשוטרים לא יכולים להגיב".

40 אירועי ירי בלוד במהלך הלילה: "מטווח ברווזים. הם יורים מהמסגדים"

אתמול, במהלך ישיבה שערך נתניהו במפקדת מג"ב, הזהיר המפכ"ל את ראש הממשלה בנימין נתניהו מהפעילות של יו"ר עוצמה יהודית בשטח, ואמר כי הוא "מביא לאינתיפאדה יהודית". הבוקר הגיב בן גביר: "איך זה שהמפכ"ל החליט שאני מלהיט את הרוחות, דווקא אחרי שאני אמרתי שצריך לפטר אותו? זה לא מקרי. מה אנחנו מאפיה? הוא מנסה לסתום לי את הפה?".

בחשבון הטוויטר שלו כתב אתמול בן גביר: "הבוקר קראתי לפטר את המפכ"ל שהפקיר את חיי תושבי לוד ועכו, וכתגובה הוא מתדרך נגדי ומאשים אותי בהתפרעויות של הערבים שהתחילו הרבה לפני שהושבעתי לכנסת. אילו במשטרה היו משקיעים את הזמן שהם משקיעים ביחסי ציבור בהגנה מפני הפורעים, מצבנו היה הרבה יותר טוב".