הרב דרוקמן בהפגנה נגד ממשלת שמאל מול ביתו של ח"כ אורבך: "זה לא מאוחר"

זקן רבני הציונות הדתית ומספר רבנים נוספים מהמגזר, הגיעו להפגנה מול ביתו של חבר הכנסת מימינה, אותו הם חושבים שעוד ניתן לשכנע לצאת נגד ממשלת השמאל של בנט-לפיד. "מדינת ישראל זקוקה לממשלה שתפעל לקדם את עם ישראל כפי שהוא רוצה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 12/05/21 18:00 א בסיון התשפא

הרב דרוקמן בהפגנה נגד ממשלת שמאל מול ביתו של ח"כ אורבך: "זה לא מאוחר"
הרב דרוקמן והרב שפירא מול ביתו של ח"כ אורבך, צילום: ללא

זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן, ומספר רבנים נוספים מהציונות הדתית, הגיעו אחר הצהריים להפגנה מול ביתו של ח"כ ניר אורבך ממפלגת ימינה, בדרישה כי יודיע שהוא מתנגד להקמת ממשלת שמאל בראשות ימינה וח"כ נפתלי בנט. מבחינת הרבנים, את אורבך עוד ניתן לשכנע שיפעל נגד ממשלת שמאל.

"הלב דואב שעדיין צריך לדבר על זה. גם אם הכוונות טובות, אבל אסור להיות עיוורים. זה איום ונורא להיות עיוורים. מדינת ישראל זקוקה לממשלה שתפעל לקדם את עם ישראל כפי שהוא רוצה. אנחנו חיים במדינה דמוקרטית והעם אמר את דברו המפורש מה הוא רוצה. גם חלק שאמרו אחרת - זה בגלל התנגדות לראש הממשלה, לא בגלל הכיוון", אמר הרב.

הרב דרוקמן אמר כי היום קיים רק עיקרון אחד, לא לבחירות חמישיות. "איך אפשר למכור את כל העקרונות? שום דבר לא קיים. יש רק עיקרון אחד, לא בחירות חמישיות. על זה יכולה ישראל להתקדם? אדרבא, יבואו כולם ויגידו על אלה שרוצים בכיוון ימין, יתאחדו לממשלה אחת ואז יש לנו את הכול".

"הכל יכול להסתדר, צריך רצון ולוותר על כל מיני דברים כשם שהם מוותרים על כל הרבה דברים שאמרו לפני בחירות, עכשיו מוכנים לוותר עליהם בכיוון השלילי. באותה מידה יוותרו על דבר אחד שהבטיחו שלא יהיה צורך בו אם תקום ממשלה חזקה. זה לא מאוחר". 

לסיום קרא הרב לאורבך ולחבריו להקים ממשלת ימין. "צריך להתגבר על משקעים אולי שקיימים מהעבר ולהתרכז יחד למען קידומו של עם ישראל ומדינת ישראל. אני קורא מכאן לכולם, לא רק לניר, ודאי לניר. אני בטוח שהוא שומע. כולם צריכים להבין מה צריך לעשות עכשיו ולא להמשיל באשליות של הקמת ממשלה אחרת. נקווה שדברינו ישמעו והעיניים תפקחנה".