שר הבטחון, בני גנץ: "צה"ל ימשיך לתקוף, כרגע אין תאריך סיום"

שר הביטחון ח"כ בני גנץ הגיע לביקור באשקלון: "צה"ל ימשיך לתקוף ויביא לשקט מוחלט ולטווח רחוק. גם במחיר של היפגעות כוחותינו לצערי, רק כשנשיג את היעד הזה נוכל לדבר על רגיעה. לא נקבל הטפות מוסר"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 12/05/21 13:16 א בסיון התשפא

שר הבטחון, בני גנץ: "צה"ל ימשיך לתקוף, כרגע אין תאריך סיום"
שר הביטחון בני גנץ בהצהרה מהקרייה, צילום: ללא

שר הביטחון, בני גנץ, הגיע לחמ"ל העירוני באשקלון ביחד עם השר לנושאים אזרחים וחברתיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון. השניים קיבלו סקירה והערכת מצב ביחד עם ראש עיריית אשקלון תומר גלאם ונציגי משרד הביטחון, צה"ל ופיקוד העורף.

שר הביטחון גנץ אמר: "אני מסיים ביקור בעיר אשקלון עם ראש העיר תומר גלאם. הוא והתושבים חזקים, עושים את מלאכתם נאמנה ועומדים מאחורי צה"ל."

"צה"ל מבצע בשעות האחרונות שורה של תקיפות משמעותיות, פגענו בחוליות מפקדים, בתשתיות משמעותיות של החמאס ונמשיך להגן על תושבי ישראל כולם." סיפר גנץ על התקיפות של צה"ל, והוסיף: "תקפנו מאות רבות של מטרות, מגדלים נופלים, מפעלים קורסים, מנהרות מושמדות ומפקדים מסוכלים. כל האמצעים וכל האופציות על השולחן ויש עוד המון פעילות בבנק." 

"יש אירועים מבצעיים במרחב הגבול וגם איתם אנחנו מתמודדים ומגנים על תושבי הדרום, גם במחיר של היפגעות כוחותינו לצערי." גנץ הוסיף "צה"ל ימשיך לתקוף ויביא לשקט מוחלט ולטווח רחוק. רק כשנשיג את היעד הזה נוכל לדבר על רגיעה. כרגע אין תאריך סיום. לא נקבל הטפות מוסר מאף ארגון או מוסד על זכותנו וחובתנו להגן על אזרחי ישראל."

בסיום דביו אמר גנץ "אני מבקש לפנות לציבור הישראלי כולו ולחזור ולהדגיש הישמעו להוראות פיקוד העורף והיכנסו בעת הצורך למרחבים מוגנים אלו באמת הנחיות מצילות חיים. נמשיך לעמוד ביחד וננצח."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן