סער הודיע לריבלין: תקווה חדשה ממליצה על לפיד לראשות הממשלה

המנדט של נתניהו הסתיים וריבלין צריך להחליט על המועמד שיטיל עליו את מלאכת הרכבת הממשלה: לפיד ובנט ייפגשו עם הנשיא. מפלגת הליכוד קוראת לנשיא לנהל את הפגישה בשקיפות מלאה ומול המצלמות כפי שנהג לעשות עד כה| סער הודיע כי מפלגתו תמליץ על לפיד לראשות הממשלה, יתר המפלגות יימסרו את ההמלצות עד השעה 14:00

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 05/05/21 10:25 כג באייר התשפא

סער הודיע לריבלין: תקווה חדשה ממליצה על לפיד לראשות הממשלה
גדעון סער, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר 28 יום הסתיימו ימי המנדט של רה"מ בנימין נתניהו וכעת הנשיא ריבלין צריך להחליט על המועמד שינסה להרכיב ממשלה. היום (ד') הנשיא ריבלין ייפגש עם המועמדים האפשריים למלאכת ההרכבה, יאיר לפיד ונפתלי בנט בניסיון למנוע הליכה לסבב בחירות נוסף. 

מסתמן כי הפגישות בין ריבלין ללפיד ובנט לא יתנהלו בשידור חי כפי שהתבצעו הפגישות הקודמות של הנשיא עם הממליצים, בעקבות כך מפלגת הליכוד קוראת לנשיא לנהל את הפגישה עם לפיד ובנט בשקיפות מלאה ומול המצלמות כפי שנהג לעשות עד כה.

בינתיים ח"כ גדעון סער כבר הודיע על המלצותיו לנשיא על כך שמפלגתו ממליצה על לפיד לראשות הממשלה, זאת לאחר שבסבב ההמלצות הקודם מפלגתו לא המליצה על איש מהמועמדים. בנט עדיין מתעקש ביכולתו להקים ממשלה אחרת מהאופציות שנראות כעת לעין, אך הוא טוען שביכולתו לעשות זאת רק אם הנשיא יטיל את המנדט עליו. יתר המפלגות יכולות לתת את ההמלצות לנשיא ריבלין עד השעה 14:00.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן