ניצחו את הקורונה: אפס חולי קורונה בצה"ל

מבצע החיסונים שהתנהל בחודשים האחרונים ברחבי צה״ל, נחל הצלחה מסחררת כשמעל 80 אחוזים מהמשרתים התחסנו. כעת, ולאחר ירידה מתמדת במספר החולים, לא דווח היום על אף מאומת לקורונה בצבא

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 02/05/21 17:39 כ באייר התשפא

ניצחו את הקורונה: אפס חולי קורונה בצה"ל
לוחמי ולוחמות צה"ל עם מסכות. , צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

אחרי יותר משנה, ולראשונה מאז התפרצות מגיפת הקורונה, צה"ל מדווח היום (א') כי אין חיילים המאובחנים כחולים בנגיף. בחודשים האחרונים, ומאז הגעת החיסונים לארץ, ניהל הצבא מבצע חיסונים נרחב, זאת במטרה לשמור על בריאות המשרתים ועל הכשירות המבצעית והתפקוד היום-יומי. במסגרת המבצע התחסנו מעל ל-80 אחוזים ממשרתי צה״ל.

קצין רפואה ראשי, תא"ל פרופ׳ אלון גלזברג בירך על ההישג: "זה ציון דרך משמעותי במאבק בנגיף - הודות למאמצים שלכם וכחלק ממבצע החיסונים הלאומי, אין היום בצה"ל חולי קורונה. חיל הרפואה על סגליו השונים, מפקדים בצה״ל ומשרתים בכלל היחידות - יש לכם חלק בהישג הזה. נמשיך להיות עם אצבע על הדופק ונשמור על בריאות המשרתים - למענם ובמטרה לאפשר לצה״ל לממש את משימתו בצורה הטובה ביותר".

"מבצע החיסונים שהיה מבצע טכנו-לוגיסטי רפואי מורכב ומהיר, הביא את צה״ל להיות הארגון הראשון המחוסן בעולם, והיום אנו רואים ציון דרך נוסף בו צה״ל הופך להיות צבא ללא חולי קורונה", אמר ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף איציק תורג'מן.