יו״ר הרשימה המשותפת: מוכנים לשקול תמיכה בממשלת רוטציה של בנט-לפיד

סוף לפלונטר הפוליטי? מנסור עבאס: "מתקיימים מגעים לבנות מסגרת לקואליציה עתידית עם גוש השינוי", איימן עודה: "במידה ולפיד יכהן ראשון ברוטציה כראש ממשלה"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 20/04/21 11:31 ח באייר התשפא

יו״ר הרשימה המשותפת: מוכנים לשקול תמיכה בממשלת רוטציה של בנט-לפיד
חברי הרשימה המשותפת בליל הבחירות, צילום: דוד כהן, פלאש 90

הפלונטר הפוליטי רחוק מלהסתיים אך כעת במפלגות הערביות עולה כי יש סיכוי שהוא ייפתר בקרוב. יו״ר הרשימה המשותפת, איימן עודה התראיין היום (ג') לרדיו נאס ואמר כי הם "מוכנים לשקול תמיכה בממשלת רוטציה של בנט-לפיד במידה ולפיד יכהן ראשון ברוטציה כראש ממשלה".

גם יו"ר רע"מ, מנסור עבאס התראיין לרדיו 103:"מתקיימים מגעים לבנות מסגרת לקואליציה עתידית עם גוש השינוי", והוסיף "הדיל שנרקם בין הליכוד וימינה היטה את הקו לכיוון אחד, בלי ליידע ולשתף אותנו. היינו תחת מתקפה מאוד קשה, הפכנו לארגון טרור. אנחנו חברים בכנסת, שומרי חוק, אזרחי המדינה, אנחנו באים בגישה חיובית, רוצים לעזור, לא מעוניינים בבחירות, מעוניינים שתקום ממשלה יציבה שתשרת את כל אזרחי המדינה".

על סמוטריץ' אמר: "סמוטריץ' ובן גביר וכל הגישה היא גישה מוטעית. אם היו אומרים שאנחנו פוסלים את שיתוף הפעולה עם רע"מ זה לגיטימי, אבל לצאת בקמפיין מאורגן שכבר נרצח ראש מממשלה בישראל על הסתה פוליטית?"

ובנוסף הוא מגנה טרור וגינה גם את תקיפתו של הרב אליהו מאלי ביפו. "גיניתי טרור כל הזמן ואני מוכן לעמוד מול בית המשפט. אני מגנה כל סוג של אלימות כנגד הרב מאלי וכל אזרח ובן אדם באשר הוא, אלימות זו לא שפה. אנחנו חייבים לנהל שיח ענייני מכבד אפילו אם יש מחלוקות ומחלוקות קשות. אנחנו נגד אלימות נגד כל אחד".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן