סמוטריץ עוקץ את מגל: "יריב אופנהיימר השתלט לך על הטוויטר"

ההישענות על רע"מ יצרה ויכוח בין יו"ר הציונות הדתית לבין העיתונאי ינון מגל שגרם לסמוטריץ להחליט שהטוויטר של העיתונאי נפרץ: "כנראה יריב אופנהיימר השתלט לו על חשבון הטוויטר". ריקלין הצטרף לדברי מגל

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 20/04/21 11:18 ח באייר התשפא

סמוטריץ עוקץ את מגל: "יריב אופנהיימר השתלט לך על הטוויטר"
עם ראש הממשלה, מתוך חשבון הטוויטר של ינון מגל, צילום: צילום מסך

לאחר הסערה בהצבעה לוועדה המסדרת בה הצביע הצביעו מפלגת רע"מ עם הגוש של שלפיד ולא כפי שציפו מהם מפלגת הליכוד, העיר על כך יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ לרה"מ נתניהו: "מי שתלה את יהבו בתומכי טרור גם אכל את הדגים המסריחים, גם חטף מכות, וגם גורש מן העיר."

בעקבות הציוץ של סמוטריץ בחשבון הטוויטר שלו, הגיב לו העיתונאי תומך נתניהו ינון מגל ותקף: "מדהים, אתה קורא לו מחבל והוא בחוצפתו לא מצביע איתך. הערבים האלה כפויי טובה".

סמוטריץ החליט שלא הגיוני כי מגל כתב דברים אלו והחליט כי החשבון של העיתונאי נפרץ על ידי יריב אופנהיימר, חבר ארגון "שלום עכשיו": "אין מצב בעולם שזה ציוץ אמיתי של ינון מגל שאני מכיר. כנראה יריב אופנהיימר השתלט לו על חשבון הטוויטר. מקווה שעד הבוקר הוא יחליף סיסמא ויחזור לצייץ בעצמו ושעד אז יריב לא יספיק לצייץ שוב מהחשבון של מגל שמתנחלי יפו אשמים בפרעות הערבים אתמול כי הם הרגיזו את תושבי העיר."

למרות זאת עמיתו של מגל, שמעון ריקלין הגיב לסמוטריץ: "צר לי. ינון צודק מאה אחוז"