משפט נתניהו | איריס אלוביץ': "זה עולה לי בבריאות, אני מוכנה בשביל הקבוצה למכור את נשמתי לשטן"

פתח הדיון השמיעה התובעת שיחה בין ישועה לאיריס אלוביץ' מנובמבר 2016, שבה היא מספרת על המחיר שהיא משלמת עקב ההתעסקות סביב משפחת נתניהו ודרישותיה | היום השביעי והאחרון לחקירות של מנכ"ל "וואלה" לשעבר אילן ישועה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/21 10:59 ח באייר התשפא

משפט נתניהו | איריס אלוביץ': "זה עולה לי בבריאות, אני מוכנה בשביל הקבוצה למכור את נשמתי לשטן"
נתניהו בבית המשפט, צילום: עמית שבי, פלאש 90

משפט נתניהו: היום השביעי והאחרון לחקירה הראשית של מנכ"ל "וואלה" לשעבר אילן ישועה החל היום (ג') בבית המשפט המחוזי בירושלים בה הוא נותן את עדותו לתיק 4000 בפרשת וואלה-בזק. חקירה נגדית של ישועה אמורה להתחיל מחר, אך ככל הנראה פרקליטי רה"מ נתניהו מתכוונים לבקש דחייה של כמה שבועות בטענה כי ישועה מסר גרסאות חדשות.

הדיון נפתח עם השמעת הקלטה של התובעת יהודית תירוש העומדת ראש צוות תיק 4000, בהקלטה נשמעת שיחה בין ישועה לאיריס אלוביץ' מנובמבר 2016, שבה היא מספרת לישועה על המחיר שהיא משלמת בעבור ההתעסקות סביב משפחת נתניהו ודרישותיה: "זה עולה לי בבריאות, אני מוכנה בשביל הקבוצה למכור את נשמתי לשטן, אני מוכנה לזה". עוד אמרה בהקלטה: "אתה עושה משהו ואתה חוטף. הם לא רואים את כל הכתבות, אבל הילד שלהם כל היום בדיגיטל".

אילן ישועה אמרה בתגובה כי: "כשאמרה 'הקבוצה' התכוונה לבזק".

לאחר מכן אמרה התובעת תירוש: "בהמשך השיחה איריס דנה איתך על אפשרות הבאת ערן טיפנבורן. אתה שואל על הבאת טיפנבורן, מדוע הוא לא הובא בסופו של דבר ככל הידוע לך?"

ישועה: "היא אומרת ש'בדקנו את זה וביבי אמר לא'. היינו צריכים לאשר ואיריס אמרה לי לא להביא אותה. גם לאבירם אלעד הזוג נתניהו התנגד. שאול אמר שהוא הבין מביבי שלא להביא אותו".

התובעת: "איריס אומרת לך 'אתה מנקה עיתונאים פרובלמטים' - מה הכוונה?"

ישועה: "אלו אנשים שקיבלו 'כרטיס אדום' מראש הממשלה או רעייתו שכתבו משהו או שלילי או שהובן כשלילי, אז הם צריכים לצאת".

עוד עסקה התובעת יהודית תירוש בתחקיר שפרסם העיתונאי רביב דרוקר, ושאלה את ישועה בעניין שיחה שקיים עם איריס אלוביץ' על התחקיר. ישועה השיב בעדות: "זו הייתה בעיה מול ראש הממשלה. מדובר על תחקיר של רביב דרוקר על איש העסקים ג'יימס פאקר ובנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו. כבר נהייתה רוטינה שאם יש תחקירים על ראש הממשלה לא מפרסמים את הידיעה על התחקיר, ואז נוסף אבסורד, שאם למחרת יש תגובה על ראש הממשלה, אז מפרסמים את התגובה, ואי אפשר להגיד שום דבר על הסיבה לתגובה. זה הקונטקסט של האירוע הזה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן