נתניהו הבטיח לנכי צה"ל: "רפורמה בתוך שבועיים"

ראש הממשלה נפגש עם יו"ר ארגון נכי צה"ל עידן קלימן והבטיח לו: "דרושה גם עזרה ראשונה וגם רפורמה מקיפה". קלימן: "אני רוצה להודות לשר הביטחון בני גנץ ולך אדוני ראש הממשלה על זה שאתם מתעלים מעל כל שיקול פוליטי"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 18/04/21 16:39 ו באייר התשפא

נתניהו הבטיח לנכי צה"ל: "רפורמה בתוך שבועיים"
מחאת נכי צה"ל, צילום: Miriam Alster/FLASH90

לאחר חסימת הכבישים בנתיבי אילון  והמכתב התקיף ששלחו ארגון נכי צה"ל לשר הביטחון גנץ, ראש הממשלה בנימין נתניהו סיים היום (א') פגישת עבודה חשובה עם יו״ר ארגון נכי צה״ל, עידן קלימן בבסיס הקריה בתל אביב ואמר לו: "מצוקתם של נכי ופצועי צה״ל היא אמיתית - דרושה גם עזרה ראשונה וגם רפורמה מקיפה שכוללת טיפול בפצועים, נכים והלומי קרב. נעשה זאת תוך שבועיים בממשלה. אנחנו מחוייבים לכך."

יו״ר ארגון נכי צה״ל עידן קלימן, אמר"אנחנו נמצאים בימים קשים מאוד שחבר שלנו שוכב שרוף בבית החולים. אנחנו שולחים לו מכאן קודם כל החלמה מהירה, ומצפים להחזירו למשפחת נכי צה״ל ולעזור לו בשיקום המחודש שלו".

"אני רוצה להודות לך, באמת הכאב הוא מאוד גדול והעיוותים ההיסטוריים דורשים תיקון במיידי. אני רוצה להודות לשר הביטחון בני גנץ ולך אדוני ראש הממשלה על זה שאתם מתעלים מעל כל שיקול פוליטי ושמים את פצועות ופצועי צה״ל במקום לו הם ראויים, ובו כל ממשלת ישראל נרתמת לעזור ולתקן את העוולה הגדולה הזו", הוסיף.

מחאת נכי צה"ל

מחאת נכי צה"לצילום: Miriam Alster/FLASH90

מחאת נכי צה"ל

מחאת נכי צה"לצילום: Miriam Alster/FLASH90