סער: ברור שלנתניהו אין רוב - יש להקים ממשלת שינוי

לקראת פרסום התוצאות הסופיות, שלא אמורות להביא איתן בשורה של ממש או שינוי כלשהו בתוצאות העכשוויות, יו"ר תקווה חדשה טוען כי, "יש לפעול למיצוי האפשרות להקמת ממשלת שינוי", ומכריז: "אגו לא יהיה שיקול"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 25/03/21 16:21 יב בניסן התשפא

סער: ברור שלנתניהו אין רוב - יש להקים ממשלת שינוי
גדעון סער, צילום: עודד קרני

התוצאות המלאות אמורות להתפרסם עד מחר (ו') בבוקר, אך כבר עכשיו אפשר לומר שלא צפוי שינוי גדול בתוצאות, ממה שידוע לנו עד כה. גוש הימין שתומך בנתניהו כולל מפלגת ימינה מקבל 59 מנדטים, וגוש מתנגדי נתניהו זוכה ל-61 מנדטים.

היום (ה') קרא יו"ר תקווה חדשה גדעון סער לחבריו לגוש לפעול להקמת ממשלה חדשה: "עם פרסום התוצאות הסופיות של הבחירות ברור שלנתניהו אין רוב להקמת ממשלה בראשותו. עתה יש לפעול למיצוי האפשרות להקמת ממשלת שינוי. כפי שהודעתי בליל הבחירות: אגו לא יהיה שיקול". 

בעקבות דבריו של סער, קורא 'פורום דרור בליכוד' ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער להצטרף לקואליציה בראשות נתניהו ובכך למנוע בחירות חמישיות.

מפורום דרור בליכוד נמסר: "לפי תוצאות הבחירות המסתמנות נראה שלאף גוש אין 61 ומדינת ישראל בדרך לבחירות חמישיות. מה שעוד מסתמן מתוצאות הבחירות הוא שיש רוב גדול של אנשי ימין שלא מקימים קואליציה בגלל החרמות ומניעים אישיים. אנחנו קוראים לגדעון סער לשים את המשבר מאחור, להציב דרישות אידיאולוגיות ענייניות ולהצטרף לקואליציה בראשות נתניהו. גדעון, בערב פסח באפשרותך להציל את מדינת ישראל מבחירות חמישיות ולהוציא את מדינת ישראל לחירות. יחד נוכל להקים ממשלת ימין יציבה שתקדם את ערכי הימין, בדיוק כפי שאתה מאמין בהם. נכון שהתחייבת שלא לשבת עם נתניהו, אך משהתבררו תוצאות האמת ונדמה שמדינת ישראל בדרך לבחירות חמישיות, זה הזמן לעשות מעשה אמיץ ולקבל את ההחלטות הנכונות לטובת מדינת ישראל. זהו רצון הציבור -  לא להיגרר למערכת בחירות נוספת".

ישראל שולדינר מראשי 'פורום דרור בליכוד' אמר: "גדעון, כמי שתמך בך בעבר בפריימריז הפנימיים בליכוד בשל הערכים בהם אנחנו מאמינים, עכשיו זה הזמן לשים בצד יריבויות אישיות ולפעול למען הערכים הלאומיים של משילות וריבונות שלמענם אנחנו פועלים".