סער: "הדבר הזה לא קרה וזה מחדל ענק של נתניהו"

יו"ר תקווה חדשה בבקעת הירדן: "אני קורא לנפתלי בנט בוא ביחד נעשה שינוי. תודיע שלא תצטרף לממשלה נוספת בראשות נתניהו, אלא רק לממשלת שינוי שתאחד מחדש את עם ישראל וגם תחזק את האחיזה פה בבקעת הירדן."

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 21/03/21 16:29 ח בניסן התשפא

סער: "הדבר הזה לא קרה וזה מחדל ענק של נתניהו"
גדעון סער, צילום: יואב דודקביץ׳

היום (א) ערך יו"ר מפלגת תקווה חדשה, גדעון סער, סיור בבקעת הירדן יחד עם מועמדי הרשימה לכנסת השר לשעבר זאב אלקין וחבר הכנסת יועז הנדל.   
השלושה ביקרו ביישוב מבואות יריחו עם יו"ר מועצת ישע ויו"ר המועצה האזורית בקעת הירדן, דוד אלחייני. בהמשך נטעו עץ במקום כביטוי לחיזוק ההתיישבות והאחיזה בבקעת הירדן. 

"אנחנו פה בבקעת הירדן, שהובטח לה במערכות בחירות בעבר שתוחל בה ריבונות, כאן בבקעת הירדן ובצפון ים המלח." אמר סער "הדבר הזה לא קרה וזה מחדל ענק של נתניהו שבמשך השנים עמד באפס מעשה, כאשר אנחנו בשטח הפתוח, הולכים ונסוגים והפלסטינים הולכים ומשתלטים במטרה להפוך את ההתיישבות כולה לאיים בתוך רצף טריטוריאלי פלסטיני. אנחנו נשנה זאת במעשים לא בדיבורים, נחזק את בקעת הירדן שיש לה חשיבות אדירה גם לביטחון המדינה וגם לאתוס הלאומי שלנו."

סגן יו"ר תקווה חדשה זאב אלקין: "בקעת הירדן היא אזור בעל חשיבות אסטרטגית וחגורת הביטחון של מדינת ישראל.  אנחנו כאן לא כדי לפזר הבטחות סרק וצ'קים ללא כיסוי אלא כדי לקדם מעשים: הסדרת ההתיישבות הצעירה, מאבק נגד השתלטות פלסטינית על שטחי c וקידום ההתיישבות בבקעה. ימין אמיתי זה לא מי שמדבר ימין אלא מי שעושה ימין".

ח"כ יועז הנדל: "אנחנו רגע לפני בחירות ומה שנמצא על הכף זה שלמות העם והארץ ואנחנו אחראים להביא לכך שמדינת ישראל תוודא שאכן אנחנו מממשים את החזון והצוואה של אלו שהקימו את המדינה המופלאה הזו, ודואגים שהעם יישאר שלם והארץ תישאר שלמה."