הרב שטרן למתן כהנא: "בטוח אני שתעמוד בכל אשר דיברת"

רבה של ירושלים בירך את חבר הכנסת מימינה ואיחל לו הצלחה בבחירות הקרבות ובפעילות הפרלמנטרית לאחר מכן. "מקווה שתצליח להביא לכך שהגיור במדינה יהא מקובל רק כשנעשה לפי ההלכה, ובזה נשמור על העם מפני התבוללות", אמר הרב אריה שטרן

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 18/03/21 17:30 ה בניסן התשפא

הרב שטרן למתן כהנא: "בטוח אני שתעמוד בכל אשר דיברת"
ח"כ מתן כהנא עם הרב שטרן, צילום: דוברות

חמישה ימים לפני הבחירות, הרב אריה שטרן, רבה של ירושלים העביר מכתב לחבר הכנסת מתן כהנא מימינה, ובירך אותו לקראת הבחירות הקרבות: "בטוח אני שתעמוד בכל אשר דיברת ויחד עם חבריך הטובים תפעל לחיזוק מדינת ישראל תוך שמירה קפדנית על הזהות היהודית של מדינתנו".

"שמחתי לשמוע ממך בעת פגישתנו על תכניותיך היפות לפיהן תפעל בעזרת ה' לאחר שתיבחר לכנסת. בטוח אני שתעמוד בכל אשר דיברת וביחד עם חבריך הטובים תפעל חיזוק מדינת ישראל תוך כדי שמירה קפדנית על הזהות היהודית של מדינתנו", אמר הרב שטרן. 

רבה של ירושלים המשיך ואמר כי, "במסגרת זו אני מקווה שתצליח להביא לכך שהגיור במדינה יהא מקובל רק כשנעשה לפי ההלכה, ובזה נשמור על העם מפני התבוללות. כעת בימי הבחירות מיצר אני על כך שלא נמצאה הדרך לאיחוד של כל הכוחות החיוביים, ולכן לא נותר לי אלא לברך אותך ואת כל מי שהמדינה יקרה לו בברכת הצלחה ושנזכה כולנו להיות מלוכדים האמונה והמעשים טובים למעל הכלל והפרט כאחד". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן