נתניהו ללפיד: בוא לעימות

ראש הממשלה ממשיך את הקרבות עם ימינה: "אנחנו תמיד עולים והם תמיד יורדים" | נתניהו תקף גם את התקשורת: יש שם אנוסים, אחרי הראיונות אומרים לי אנחנו איתך

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 16/03/21 16:33 ג בניסן התשפא

נתניהו ללפיד: בוא לעימות
נתניהו ולפיד , צילום: Israel Sellem/POOL/Flash90

שבוע לבחירות וראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בבליץ הראיונות באמצעי התקשורת. היום (ג') התראיין נתניהו בוועידת הבחירות של ערוץ 20 והתייחס ליריבו יאיר לפיד: "מעריך שלפיד ישתה את המנדטים של סער ויקבל 25 מנדטים". אמש לפיד אמר כי הוא מתמודד לראשות הממשלה, ונתניהו הזמין אותו לעימות בראיון: "אני מוכן להגיד לו נורא פשוט, בוא נסכים על המראיין ונלך לעימות". 

 

 

בדבריו התייחס נתניהו גם למתיחות עם יו"ר ימינה נפתלי בנט: "באמת לא שמים לב שהוא אומר 'אני יהיה ראש ממשלה'? איך? הם לא יקבלו 15 מנדטים. אנחנו תמיד עולים והם תמיד יורדים". והוסיף "אצלי אין רוטציה, אם בנט יקבל מספר מנדטים סביר הוא יהיה שר במקום מכובד בממשלה".

על ההחלטה של וועדת הבחירות מתחילת השבוע לפסול את סלוגן הקמפיין של הליכוד "חוזרים לחיים", אמר נתניהו: "אסור לי להגיד חוזרים לחיים, אז אני יכול להגיד חוזרים לחייך, חוזרות לחיים".

נתניהו דיבר גם על ערוצי התקשורת: "יש שם אנוסים. בתקשורת המיינסטרים הם באים אחרי הראיונות ואומרים לי אנחנו איתך", והוסיף "בתקשורת המיינסטרים מנסים להרדים ולהגיד לאנשים להישאר בבית".

אנקדוטה משעשעת מתחילת הראיון, כאשר נתניהו התעניין בגרביים הצבעוניות של המראיין אראל סג"ל: "תגיד לי, מה זה הגרביים האלה? טוב, זה לא רע." 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן