נתניהו על סמוטריץ: הם איתנו בכל מקרה, אין לי בעיה אם תחליטו להצביע להם

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך לתקוף את בנט: "לא תהיה איתו רוטציה. לפיד מתפלל שתצביעו בנט, ימינה היא התקווה החדשה של לפיד" | השרה רגב: ימני שלא שם ליכוד בקלפי הוא מיזנטרופ

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 14/03/21 13:12 א בניסן התשפא

נתניהו על סמוטריץ: הם איתנו בכל מקרה, אין לי בעיה אם תחליטו להצביע להם
נתניהו וסמוטריץ, צילום: Hillel Maeir/Yonatan Sindel/Flash90

שבוע ויומיים לבחירות: הראיונות והקמפיינים ממשיכים, היום (א') הגיע רה"מ בנימין נתניהו לכנס ירושלים, ולשם כך עצר את ישיבת הממשלה באמצע. נתניהו הודיע כי מפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ בוודאות איתו: "מפלגת הציונות הדתית תהיה איתנו בכל מקרה. אין לי בעיה אם תחליטו להצביע להם."

נתניהו ממשיך לתקוף את נפתלי בנט בטענה שהוא יישב עם יאיר לפיד: "בנט אומר שהוא רוצה להיות ראש ממשלה. איך? רק ברוטציה עם לפיד. יריבו ביניהם אבל לפיד יהיה חזק יותר וישלוט בממשלה הזאת." והוסיף "לפיד מתפלל שתצביעו בנט. ואמר לבנט כי יהיה לו מקום ראוי ומכובד בממשלה שלו, אבל לא תהיה איתו רוטציה.  ימינה היא התקווה החדשה של לפיד". מנגד, בנט הודיע לפני מספר שבועות כי אין בכוונתו לשבת בממשלה תחת לפיד.

גם השרה מירי רגב השתתפה בכנס, במהלך ראיון עם ירון אברהם נשאלה, איך ניתן להאמין לליכוד שיקימו ממשלת ימין ולא ילכו עם מפלגות אחרות כמו במקרים בעבר? הקהל מחא כפיים לשאלה. רגב ענתה למחיאות הכפיים, ואמרה: "אני מקווה מאד שהציונות הדתית תתפכח ולא תחזור ל-92, להסכמי אוסלו - אז את המחיאות כפיים תשמרו". לאחר מכן הוסיפה כי ימני שלא ישים ליכוד בקלפי הוא מיזנטרופ, הוא כפוי טובה.