בנט: "הייעוד של הציונות הדתית הוא לצאת מהמגזר"

יו"ר ימינה ביקר במדרשת עין הנצי"ב ואמר: "המשמעות של להיות ציונות דתית זה לצאת לדרך עם משימה. משימה של להיות הכי טוב בצבא, בשירות הלאומי, בבית, במשפחה. זה קידוש השם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/21 19:22 יט באדר התשפא

בנט: "הייעוד של הציונות הדתית הוא לצאת מהמגזר"
בנט במדרשת עין הנצי"ב, צילום: אריאל זנדברג

יו"ר ימינה נפתלי בנט ביקר היום (ד') במדרשת נשמת בעין הנצי"ב ונפגש עם הרבנית אסתר פישר, ראש המדרשה, הרב שמעון שורק מנהל המדרשה והרבנית רחל קרן ראש בית המדרש. בנט נפגש גם עם תלמידות המדרשה וניהל עמם שיחה על מנהיגות וערכים.

"יש לנו מערכת ערכים מבוססת של אהבת ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל. בשם הערכים הללו אנחנו באים לדאוג גם לפרנסה של עם ישראל. יש לנו משימה להוביל. המשמעות של הציונות הדתית הוא להיות מוביל בצבא, בשירות הלאומי, בעבודה, בבית ובמשפחה. הייעוד של הציונות הדתית הוא לצאת מהמגזר ולדאוג לכל עם ישראל". 

בנט משוחח עם צוות המדרשה

בנט משוחח עם צוות המדרשהצילום: אריאל זנדברג

בנט תקף גם את החלטת בית הדין הבינלאומי בהאג לפתוח בחקירה רשמית נגד ישראל ואמר: "בית הדין הבינלאומי בהאג הוא ארגון שטבול באנטישמיות ובשנאת מדינת ישראל. ההחלטה שלהם לפתוח בחקירה נגד מדינת ישראל, בזמן שאנחנו נלחמים פה על קיום המדינה היהודית בארץ ישראל, היא פארסה. אנחנו לא נתן לזה לעצור אותנו או את חיילי צה"ל או את מפקדיו מלהגן על ביטחון אזרחי מדינת ישראל. ביטחון ונצח ישראל מעל הכל".