יהדות התורה מודיעה: "לא נשתף פעולה עם משטרת ישראל"

הסיעה החרדית ממשיכה ליצור סערות בינה ובין יתר הגורמים המדיניים, כשלאחר סיום ישיבת הסיעה החליטו על הפסקת שיתוף הפעולה עם המשטרה התקשורת ואפילו עם המדינה: "ניוועץ בגדולי ישראל על המשך שיתוף פעולה עם החלטות הממשלה וקבינט הקורונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/21 15:07 יט באדר התשפא

יהדות התורה מודיעה: "לא נשתף פעולה עם משטרת ישראל"
מחרימים את המשטרה, ואולי גם את המדינה. יהדות התורה, צילום: פלאש 90

סיעת יהדות התורה לא עוצרת במאבקה כנגד כל מי שיוצא נגד אמונותיה, אחרי סרטון שנוי במחלוקת כנגד בג"ץ ורפורמים, בסיעה עולים דרגה. ישיבת סיעת יהדות התורה התכנסה היום (ד') לישיבה מיוחדת בכנסת בנושא הסלקציה, ההתעמרות, הקנסות ועוצר התחבורה הציבורית על הציבור החרדי בשושן פורים בירושלים, לפי הגדרתם. לאחר סיום הישיבה הוציאו בסיעה הודעה רשמית וחריפה היוצאת נגד משטרת ישראל, התקשורת וגם כנגד קבינט הקורונה.

בתחילה התייחסו לבהחלט בג"ץ: "סיעת יהדות התורה דוחה מכל וכל את החלטת בג''ץ על הכרה בגיור רפורמי וקונסרבטיבי. הסיעה תציב כתנאי הצטרפות לקואליציה עתידית לחוקק חוק גיור על פי ההלכה ופסקת ההתגברות". אך המתקפות לא עוצרות נגד בג"ץ ופונות גם לממשלה: "סיעת יהדות התורה רואה בחומרה את החלטות הממשלה וקבינט הקורונה המתעמרות בציבור החרדי ומתעלמות מצרכיו, מפחד התקשורת המוטה והמסיתה נגד הציבור החרדי". האשמות של הסיעה כנגד הקבינט היה בעקבות ההחלטה לבטל תחבורה ציבורית לירושלים בזמן שושן פורים: "הסיעה דורשת לחקור את ההחלטה על הפסקת התחבורה הציבורית בשושן פורים לירושלים, החלטה שניתנה שעה קצרה לפני כניסת השבת, שעה שעשרות אלפי איש שבאו או יצאו מירושלים היו בדרכים ללא שידעו שהתקבלה החלטה המונעת מהם לחזור לבתיהם".

לבסוף הכריזו בסיעה: "סיעת יהדות התורה לא תשתף פעולה עם משטרת ישראל ומבקשת מראשי הרשויות החרדיות לנקוט גם בצעד זה". בסיעה דרשו  התנצלות ממשטרת ישראל "על הדו''ח השקרי, בו תואר בין היתר כי אלפים מהציבור החרדי שותים לשוכרה בזמן קריאת המגילה או עריכת טישים בשושן פורים בבית שמש. על סמך הדו''ח השקרי והמגמתי התקבלה ההחלטה על ההתעמרות בציבור החרדי בשושן פורים". האיומים של הסיעה לא נגמרים כאן והודיעו כי "סיעת יהדות התורה תיוועץ בגדולי ישראל על המשך שיתוף פעולה עם החלטות הממשלה וקבינט הקורונה, המוטות פעם אחר פעם נגד הציבור החרדי". לסיום גם התקשורת נוספה לרשימה: " הסיעה תנתק קשר עם כתבים וגופי תקשורת המפרסמים ''תחקירים'' שקריים ומוטים נגד הציבור החרדי"

.