תלמידי ז'-י' יחזרו ללימודים כבר השבוע?

שרי החינוך והבריאות ידונו מחר יחד עם גורמים נוספים, על האפשרות כי כיתות ז'-י' ברשויות הירוקות, הצהובות והכתומות הגבולויות - יסיימו את הלמידה מרחוק כבר השבוע. הפעימה השלישית אמורה היתה לצאת לפועל ביום שלישי 9.3.21

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/21 13:30 טז באדר התשפא

תלמידי ז'-י' יחזרו ללימודים כבר השבוע?
צילום: David Cohen/Flash90

מערכת החינוך תפתח במלואה? שר החינוך יואב גלנט, מרכז השלטון המקומי, משרד הבריאות ולשכת ראש הממשלה ידרשו מחר (ב') בישיבת הממשלה, את חזרתם המלאה של כלל התלמידים ברשויות הירוקות, הצהובות והכתומות הגבולויות, על פי המופיע בתכנית הרמזור. על פי הפרסום בחדשות 12, אם ההחלטה תאושר, כלל התלמידים צפויים לחזור לכיתות כבר ביום שלישי הקרוב ובמהלך השבוע בהתאם להנחיות ובהתאם ליכולת המוסדות לפתוח את שעריהם בהתראה כל כך קצרת מועד.

אם הממשלה לא תאשר את הדרישה, נראה כי יוחלט להמשיך להתנהל על פי תכנית היציאה המקורית של משרד הבריאות, שהורכבה משלוש פעימות, כשהפעימה השלישית עתידה לצאת לפועל ביום ראשון הבא, ה-7.3.21, ותראה כך:

  • חינוך: יתאפשרו לימודים בכיתות ז'-י' בערים ירוקות וצהובות, וכן בערים כתומות בהן 70% מחוסנים ותכנית מגן חינוך.
  • ללא תו ירוק: בתי קפה ומסעדות קטנות.
  • באמצעות תו ירוק: מסעדות בהזמנה מראש, פעילות מלאה של בתי המלון, גני אירועים, אטרקציות, כנסים.
  • מגבלת התקהלות: 20 בפנים ו-50 בחוץ (מלבד בערים אדומות שבהן תישאר המגבלה של עשרה בפנים ועשרים בחוץ).

[מפת_רמזור]

מפת הרמזור, עודכנה ביום שלישי בשבוע שעבר ומיליון ו-300 אלף תלמידים הגיעו לבתי הספר. הרמזור עודכן בשבוע שעבר, בכדי שכמה שיותר תלמידים יוכלו להגיע מחופשים לבית הספר ולהשתתף בחגיגות הפורים שנערכו ביום רביעי האחרון.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן