לכבוד פורים: תחנות האוטובוסים שהתחפשו

צעירות עולות מצרפת הכינו את שכונת בית וגן בירושלים לפורים, על ידי מיזם בו חיפשו את תחנות האוטובוסים בשכונה. "מודה שהשנה לא הרגשתי כל כך את חודש אדר, אבל בשכונה החרדית מישהו תמיד ידאג לאווירה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/21 16:45 יג באדר התשפא

לכבוד פורים: תחנות האוטובוסים שהתחפשו
צילום: אורנה דן

מיזם מרגש הוצג הבוקר ברחבי שכונת בית וגן בירושלים, הבוקר תושבי השכונה קמו לבוקר בו תחנות האוטובוסים בשכונה התחפשו. המיזם הוא פרי יצירתם של מספר צעירות עולות מצרפת ש"חיפשו" את התחנות לקראת ביקורו של ראש העיר, משה ליאון, בשכונה. מטרת הסיור הייתה חלק מפרויקט מיוחד לנערות עולות הזקוקות לסיוע, שיצא לדרך ע"י המנהל הקהילתי בראשות הגב' אילה גודמן.

19 תחנות בשכונה קושטו בדרכים שונות חלק כאולם של ארמון, או חנות ממתקים, בית בובות ועיטורים צבעוניים וססגוניים. לצעירות העולות ניתן חופש אומנות לחפש את התחנות ככל העולה על רוחן והתוצאה לא פחות ממדהימה. תושבת השכונה צילמה את התחנות ואף כתבה על כך בחשבון הפייסבוק שלה: "מודה שהשנה לא הרגשתי כל כך את חודש אדר, הילדים למדו מהבית, אז לא היה את כל הקטע של היום יום פיג'מות, וכדורגל נגד המורים, וכל החוויות שהם משתפים איתי, ופתאום פורים ממש בפתח. אבל בשכונה החרדית מישהו תמיד ידאג לאווירה. אז אתמול גיליתי להפתעתי, שתחנות האוטובוס בשכונה "התחפשו", ממש מדהים".

צפו בתחנות:

צילום: אורנה דן

צילום: אורנה דן

צילום: אורנה דן

צילום: אורנה דן

צילום: אורנה דן

צילום: אורנה דן

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן