יחידות להב 433 יסייעו למשטרה באכיפה לקראת פורים

העוצר הלילי שיוטל במהלך ימי הפורים, אילץ את המשטרה להיעזר ביכולות יחידת הדגל שלה במטרה לאכוף התקהלויות ומסיבות מחתרתיות | במסגרת הפעילות המוקדמת נחקרו באזהרה מספר מארגני מסיבות ששוחררו בתנאים מגבילים

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 24/02/21 17:35 יב באדר התשפא

יחידות להב 433 יסייעו למשטרה באכיפה לקראת פורים
המשטרה נעזרת ביכולות היחידה, צילום: פלאש 90

בעקבות החלטת הממשלה על הטלת עוצר לילי ואיסור על התקהלויות וקיום מסיבות במהלך ימי הפורים, הוחלט במשטרה על היעזרות ביחידת אתגר בלהב 433 יחד עם יחידות נוספות תוך הפעלת מגוון היכולות שלהן, זאת במטרה לאתר מסיבות 'מחתרתיות' שבכוונתם לקיים בניגוד להנחיות משרד הבריאות.

החל מאמש (ג') בוצעה פעילות סמויה וגלויה רחבת היקף, במסגרתה אף נחקרו באזהרה מספר חשודים בחשד שהתכוונו לארגן ולקדם מסיבות במהלך ימי הפורים. הנחקרים שוחררו בתנאים מגבילים. במהלך היום וככל שיידרש תמשיך היחידה לפעול לאיתור מארגני מסיבות ויחצנים  שבכוונתם לארגן או לקחת חלק בארגון מסיבה בניגוד להנחיות.

יחידת אתגר בלהב 433 היא היחידה הארצית לאיתור ותפיסת גנבי כלי רכב, שמתחילת השנה שעברה הוסבה היחידה הוסבה לטיפול בהתקהלויות במסגרת המאבק בקורונה. היחידה מתמחה בשימוש בכלים טכנולוגים מתקדמים, החל מאיכונים סלולריים ועד שימוש ומעקב ברשתות חברתיות. 

המשטרה מדגישה כי קיום מסיבות בימים אלה, בהם בכל יום מתגלים אלפי מאומתי קורונה חדשים, עלול להחמיר את המצב ואף להוות מוקדי הפצה המוני של הנגיף, לעלייה בתחלואה והדבקתם של רבים שכלל לא לקחו חלק באירוע.