בנט לנתניהו: בוא לעימות - הציבור יחליט

בתגובה לקמפיין החדש של הליכוד נגד בנט, יו"ר ימינה מזמין את נתניהו לעימות פומבי "שבו כל אחד יציג את התוכנית שלו להתמודדות עם המשבר", והוסיף כי "מה שמעניין את הציבור הישראלי זה איך הם יוצאים מהכאוס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/21 17:30 כט בשבט התשפא

בנט לנתניהו: בוא לעימות - הציבור יחליט
עימות פומבי? נתניהו ובנט., צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

יו"ר מפלגת ימינה חבר הכנסת נפתלי בנט קורא היום (ה') לעימות פומבי בינו לראש הממשלה נתניהו, זאת בתגובה לקמפיין של הליכוד שהתפרסם היום, ובו נטען כי הצבעה לבנט היא הצבעה לממשלת שמאל. “אני מזמין אותך לעימות פתוח, שבו כל אחד יציג את התוכנית שלו להתמודדות עם המשבר”, אמר בנט.

"אדוני ראש הממשלה. לפני שעה קלה פרסמת סרטון די טיפוסי שבו אתה אומר שאני אלך עם השמאל, עם הערבים, וכל הדברים הרגילים שאתה אומר לפני הבחירות. אבל את אזרחי ישראל זה לא מעניין כרגע. מה שמעניין את הציבור הישראלי שנמצא בכאב נורא, זה איך הם יוצאים מהכאוס". 

"מעל 5,000 ישראלים נהרגו. הפרנסה של מיליוני ישראלים נמצאת בסכנה. לכן, אני מציע שנוותר הפעם על הסרטונים המיותרים האלה. אני מזמין אותך לעימות פתוח, שבו כל אחד יציג את התוכנית שלו להתמודדות עם המשבר". 

"אתה תציג את התוכנית שלך, איך למגר את הקורונה ואיך לשקם את הכלכלה, ואני אציג את התוכנית שלי, איך מייצרים 400,000 מקומות עבודה ומנצחים את הקורונה. הציבור יחליט".