משרד הבריאות נגד הרב אשרוב: "פועלים בכל האמצעים"

מנכ"ל משרד הבריאות אומר כי במשרד פועלים נגד הסרטונים שמוציא הרב יובל אשרוב נגד החיסונים: "רוצה להוקיע את הפעילות חסרת האחריות הנלוזה הזו". מיליוני שקלים יושקעו על ידי משרד הבריאות בהסברה ובמאבק במידע כוזב

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 09/02/21 09:50 כז בשבט התשפא

משרד הבריאות נגד הרב אשרוב: "פועלים בכל האמצעים"
פרופסור חזי לוי, צילום: David Cohen/Flash90

מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופסור חזי לוי, הגיב הבוקר (ג') לסערת הסרטונים של הרב יובל אשרוב, סרטונים בהם הוא מתנגד לחיסוני הקורונה. בראיון לגלי צה"ל, אמר: "רוצה להוקיע את הפעילות חסרת האחריות הנלוזה הזו. אנחנו פועלים בכל האמצעים, גם באמצעות המשטרה, נגד התופעה הקשה הזו".

במשרד הבריאות פנו למשרד המשפטים בכדי לבחון אפשרות להסיר את הסרטונים של הרב אשרוב מהרשת. על אף שאין בהם עבירה חוקית או המרדה נגד חוקי המדינה והרב מדגיש כי מדובר בדעתו בלבד, במחלקת הסייבר במשרד המשפטים צפויים לפנות בקרוב למנהלי הרשתות החברתיות הגדולות כדי שאלה ימחקו את הסרטונים שהרב נוהג לפרסם. במשרד המשפטים אישרו את הדברים ומסרו: “העניין נבחן”.

מיליוני שקלים יושקעו על ידי משרד הבריאות בהסברה ובמאבק במידע כוזב. בנוסף, משרד הבריאות יעודד צעירים להתחסן. בימים הקרובים המשרד צפוי להעלות קמפיין פרסומי בנושא, בניסיון לגרום לציבור להסתמך על מקורות מידע מוסמכים ורשמיים בנוגע לחיסון, ולא על פרסומים שונים ברשתות החברתיות, להם אין סמוכת בנושא. במשרד הבריאות דיווחו על זיופים של מודעות ופרסומים שנכתבו, כביכול, מטעם פיקוד העורף ומשרד הבריאות. בנוסף, ישנם פרסומים שקריים על מרכיבי החיסון.


(תגובה של פרופ׳ אוקון לאחד מהסרטונים של הרב יובל אשרוב)