חברי ליכוד מיהודה ושומרון לנתניהו: שריין את אביחי בוארון ברשימת המפלגה

מאבק הקולות בימין: ראשי מועצות וראשי קבוצות מתפקדים מיהודה ושומרון קוראים לראש הממשלה לשריין את אביחי בוארון, שהיה מנהיג המאבק למניעת פינוי עמונה במקום ריאלי ברשימת הליכוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/02/21 14:15 כב בשבט התשפא

חברי ליכוד מיהודה ושומרון לנתניהו: שריין את אביחי בוארון ברשימת המפלגה
אביחי בוארון, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

שעות ספורות לסגירת רשימות המפלגות לכנסת ה-24, והליכוד עדיין לא הגיש את רשימתו לוועדת הבחירות המרכזית. ראשי רשויות, מועצות ומובילי קבוצות לחץ בליכוד פונים בשעות האחרונות לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה לשריין נציג של ההתיישבות במפלגה, כשלטענתם, אביחי בוארון, הוא הדמות הנכונה. 

"אנו קוראים לך לשריין מועמד שמייצג את הערכים ההתיישבותיים, שמכיר מקרוב את צרכי כל רגב ותושב. אדם שהציבור רואה בו מנהיג אותנטי עם קבלות לאומיות", אמרו במכתב, "אנו סבורים שאביחי בוארון, ממובילי המאבק הציבורי למניעת פינוי עמונה, חקיקת חוק ההסדרה והקמת היישוב עמיחי אותו בנית, ראוי לשיריון שלך ברשימת הליכוד, וקוראים לך לצרף אותו במקום ריאלי.

"דווקא בימים שבהם רשימות הימין מציגות מועמדים אופרטוניסטים מההתיישבות, ראוי שהליכוד יציג בנבחרת מועמד ליכודי שמסוגל להביא את אותם קולות הביתה ולהבעיר את השטח למען הליכוד ומדינת ישראל". 

 בין החתומים על המכתב: ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי, ראש מועצת קריית ארבע אליהו ליבמן, ראש מועצת בית אל שי אלון ויו"ר החטיבה להתיישבות ישי מרלינג. 

המכתב ששלחו ראשי המועצות מיו"ש לנתניהו

המכתב ששלחו ראשי המועצות מיו"ש לנתניהוצילום: יחצ