נתניהו בירך את ביידן: "מצפה לעבוד איתך"

המערכת הפוליטית בישראל מברכת את הנשיא האמריקאי הנכנס - ג'ו ביידן | ראש הממשלה איחל לביידן הצלחה בתפקיד: "יש בינינו ידידות אישית חמה במשך עשרות שנים" | גנץ בירך גם את סגנית הנשיאה האריס ואמר: "זהו רגע ייחודי עבור ארצות הברית והעולם כולו"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 20/01/21 19:18 ז בשבט התשפא

נתניהו בירך את ביידן: "מצפה לעבוד איתך"
ראש הממשלה נתניהו והנשיא הנבחר ג'ו ביידן, צילום: Amos Ben Gershom/GPO

נשיא ארצות הברית ה-46 ג'ו ביידן הושבע ונכנס באופן רשמי לתפקיד ולבית הלבן, והמערכת הפוליטית בישראל ממהרת לשגר ברכות. "יש בינינו ידידות אישית חמה במשך עשרות שנים", פתח ראש הממשלה נתניהו, והוסיף כי, "אני מצפה לעבוד איתך כדי לחזק עוד יותר את הברית בין ארה"ב לישראל, להמשיך ולהרחיב את השלום בין ישראל לעולם הערבי ולהתמודד עם האתגרים המשותפים, בראשם האיום האיראני".

"אני מברך את הנשיא ג'ו ביידן, ידיד של ישראל, סגנית הנשיא קמלה האריס וממשל ביידן כולו", אמר יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ, "זהו רגע ייחודי עבור ארה"ב והעולם כולו. ארה"ב וישראל במיוחד חולקות מטרות ואתגרים רבים כעת- התמודדות עם התוקפנות האזורית של איראן ושאיפותיה הגרעיניות, מאבק בארגוני טרור וכוחות שחותרים תחת היציבות האזורית, הרחבת תהליכי הנורמליזציה ומציאת פתרון לסכסוך הישראלי- פלסטיני.

 "אני מצפה לעבוד עם ממשל ביידן וידידיי בפנטגון בכדי להתמודד עם האתגרים האלו. אני בטוח שהברית החזקה ביננו והמחויבות ההדדית בין המדינות יסייעו לקידום הערכים הדמוקרטיים המשותפים שלנו, יהפכו את המזרח התיכון ליציב יותר, ואת העולם לשקט ובטוח". 

נשיא המדינה רובי ריבלין פנה לנשיא האמריקאי הטרי ואמר: "אדוני הנשיא, ברכת העם בישראל שלוחה לך עם השבעתך כנשיאה ה-46 של ארצות הברית. מיטב הברכות לך, לסגנית הנשיא האריס, לבני משפחותיכם, ולכל העם האמריקני ביום חשוב זה".

גם יו"ר תקווה חדשה גדעון סער הצטרף לברכות ואמר: "ברכות, הנשיא ביידן. אני מצפה לעבוד איתך בכדי לחזק את הברית בין ארה"ב לישראל ואת התמיכה הדו-מפלגתית בישראל"

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן