המחאה בעקבות מותו של אהוביה סנדק נמשכת: תיעוד של אלימות משטרתית קשה כלפי מפגינים

מאות בני אדם מפגינים ברחבי הארץ במחאה על מותו של הנער אהוביה סנדק. בירושלים מנעה המשטרה ממפגינים לרדת מהאוטובוסים, בצומת רחלים תועדה אלימות משטרתית קשה נגד נער בן 13

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/20 21:34 יד בטבת התשפא

המחאה בעקבות מותו של אהוביה סנדק נמשכת: תיעוד של אלימות משטרתית קשה כלפי מפגינים
הפגנה בדרישה לחקירת מות אהוביה סנדק, צילום: דביר דהרי

מאות בני אדם מפגינים הערב (ג') ברחבי הארץ, במחאה על מותו של אהוביה סנדק, שנהרג במהלך אירוע בו התנגש רכב משטרתי ברכבם של 'נערי גבעות, סמוך לכוכב השחר בשבוע שעבר.

הפגנות ועימותים ברחבי הארץ בערב השבעה למות אהוביה סנדק

ההפגנות מתקיימות מול הקונסוליה הישראלית בניו יורק. הפגנות מתקיימות בכפר חב"ד, ירושלים, אריאל, גשר בר אילן ברמת גן, קדומים, צומת יצהר, צפת, צומת רחלים, קרית ארבע ועוד.

על פי הדיווח של ארגון חוננו, בירושלים המשטרה מנעה מהמפגינים לרדת מהאוטובוס. מאות מתאספים ומפגינים בכיכר זוויל והחלו במקום חסימות כבישים. עד כה דווח על מספר עצורים במקום.

בצומת רחלים הכו השוטרים באלימות ועצרו נער כבן 13 בלבד. מפגינים נעצרו גם בקדומים ובקרית ארבע. עורכי דין מארגון חוננו מסייעים לעצורים.

https://twitter.com/GiladCohenJR/status/1343998811195240450?s=20

ממשטרת ישראל נמסר: "אל צומת זקס הגיעו מאות מפגינים שבשלב זה עומדים בצידי הדרך על המדרכות. כוחות משטרה במקום פועלים לשמירת הסדר. 
עד כה עוכב / נעצר חשוד אחד בגין חסימת ציר התנועה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן