חשד לרצח בלוד: גבר עם סימני ירי בגופו נמצא ללא רוח חיים ברכבו

בשעות הבוקר המוקדמות כוחות מגן דוד אדום מצאו גבר כבן 50 ללא דופק ונשימה ונאלצו לקבוע את מותו במקום. במשטרה הודיעו כי כוחותיהם נמצאים במקום ונסיבות האירוע נבדקות

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 28/12/20 07:24 יג בטבת התשפא

חשד לרצח בלוד: גבר עם סימני ירי בגופו נמצא ללא רוח חיים ברכבו
משטרת ישראל. ארכיון, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

הבוקר (ב') בלוד נמצא גבר כבן 50 ללא רוח חיים ברכבו, כאשר על גופו נמצאו סימני ירי בגופו, נסיבות האירוע אינן ידועות. ממשטרת ישראל נמסר כי התקבל במוקד המשטרה דיווח על אירוע ירי באיזור התעשייה לוד. עוד הודיעו כי "במקום נמצא גבר כשהוא ירוי בתוך רכב וגורמי רפואה קבעו את מותו". כוח משטרה נמצא במקום ונסיבות האירוע נבדקות.

דובר מד"א, זכי הלר מסר גם הוא כי בשעה 05:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר מחוסר הכרה בתוך רכב, ברחוב הלן קלר בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר בשנות החמישים ללא רוח חיים וקובעים את מותו. 

חובש רופאת חרום על אופנוע מד"א, איתן שנור ופאראמדיקית מד"א מיכל אלימלך , סיפרו: "ראינו רכב שבתוכו ישב גבר בשנות החמישים, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות , הוא סבל מפציעות קשות, ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום."

זהו חשד לרצח נוסף בלוד בתוך חודש וחצי, ב-11 בנובמבר הודיעה המשטרה כי  שני תושבים מיפו בני 35 ו-31 נעצרו בחשד למעורבות ברצח סימון קרמנוקיאן בן ה-92 שאותר ללא רוח חיים בדירתו בלוד לפני כחודש.