עפר שלח הודיע על פרישה מיש עתיד והקמת מפלגה חדשה

חבר הכנסת מיש עתיד הודיע רשמית על פרישה מהמפלגה והקמת רשימה חדשה שתתמודד בבחירות הקרובות: "קורא לכל מי שמתיימר לחדש את פניו של המרכז-שמאל, לחבור אלי ולקבל את קווי היסוד שאני מניח היום בפני הציבור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/20 12:12 ט בטבת התשפא

עפר שלח הודיע על פרישה מיש עתיד והקמת מפלגה חדשה
שלח., צילום: פלאש 90. הדס פרוש

עוד מפלגה הוקמה: חבר הכנסת עפר שלח הודיע היום (ה') באופן רשמי על עזיבת מפלגת יש עתיד, והקמת מפלגה חדשה שתתמודד בבחירות הקרובות בעוד שלושה חודשים. שלח הודיע כי נשיא ארגון העצמאים, רועי כהן יצטרף למפלגתו.

חבר הכנסת שלח אמר בפתח ההצהרה כי "בממשלה הבאה חייב להיות ייצוג לדרך ברורה ולהשקפת עולם שישראלים כה רבים שותפים לה. אני קורא לכל מי שמתיימר לחדש את פניו של המרכז-שמאל, לחבור אלי ולקבל את קווי היסוד שאני מניח היום בפני הציבור".

"הייתי ממייסדי יש עתיד", סיפר שלח, "תרמתי את כל כשרוני ומרצי להצלחתה. אני משאיר בה חברים אהובים, שיודעים היטב כמה לחמתי עבורם ועבורה, ויודעים גם בסתר ליבם שהסירוב לשנות, נושא בתוכו את זרעי הכישלון".

"אני רוצה לומר לחברי למחנה דברים, שחלקם אולי לא יהיו נעימים לאוזניכם: תמו ימי הבכי והנהי על ישראל שלנו היפה, שאיננה עוד. תמו ימי הפסילה של ציבורים שלמים, חרדים וערבים ואנשי פריפריה ש"לא יודעים מה טוב להם". תמו ימי הגנרלים, הקומבינות הפוליטיות, הזיגזגים האידיאולוגים והדמויות הפופולריות שנחמדות לכולם", אמר שלח, והוסיף כי "החרדים יודעים שאני יריב אידיאולוגי, אבל בן שיח. אוביל להחזרת שיתוף הפעולה בינן לבין הגוש שלנו, שאפיין את מפלגת העבודה של פעם".

שלח הודיע על הצטרפותו של רועי כהן, "נשיא ארגון העצמאים להב. בשנה האחרונה רועי הוא הנציג הבולט ביותר של מי שנפגעו קשה מכולם ממשבר הקורונה. הוא לא רק זועק ונלחם, אלא גם מציע פתרונות בהירים ומעשיים. אני גאה שבחר להצטרף אלי".

יו"ר יש עתיד בירך את שלח על המהלך ואמר: "מאחל לעפר שלח הצלחה בהמשך דרכו ומודה לו על שיתוף הפעולה בתשע השנים האחרונות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן