צוות של משרדי התחבורה והבריאות ייבחן את הצפיפות בנתב"ג

שרת התחבורה ושר הבריאות סיכמו על הקמת צוות עבודה משותף בראשות מנכ"ל משרד התחבורה והמשנה למנכ"ל משרד הבריאות. הצוות ימליץ על הצעדים הנדרשים להפחתת העומסים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/12/20 17:14 כז בכסלו התשפא

צוות של משרדי התחבורה והבריאות ייבחן את הצפיפות בנתב"ג
מתחם בדיקות קורונה בנתב"ג, צילום: Yossi Aloni/Flash90

לאור הצפיפות הרבה בנמל התעופה בן גוריון בימים האחרונים והחשש מתחלואת הקורונה, סיכמו היום (א') שר הבריאות יולי אדלשטיין ושרת התחבורה מירי רגב סיכמו על הקמת צוות מיוחד שייבחן כיצד להפחית את העומסים במקום. 

בהודעה משותפת לשני המשרדים נכתב: "שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב ושר הבריאות יולי אדלשטיין סיכמו על הקמת צוות עבודה משותף בראשות מנכ״ל משרד התחבורה עופר מלכה והמשנה למנכ״ל משרד הבריאות פרופ׳ איתמר גרוטו שימליץ על הצעדים הנדרשים לביצוע בנמל התעופה בן גוריון במהלך תהליכי הנוסעים בטיסות היוצאות והנכנסות, במטרה לוודא שמירה קפדנית על הוראות משרד הבריאות בכל רחבי הטרמינל". 

בחודשים האחרונים, לוח הטיסות היה ריק מאוד בשל משבר הקורונה וההגבלות, אך בשבועות האחרונים חלה התאוששות בענף התעופה. לאחרונה התעדכנה גם רשימת היעדים עם מספר יעדים חדשים לאור החתימה על הסכמי השלום. הלהיטים התיירותיים החדשים של אזרחי ישראל - מדינות המפרץ מהן ניתן לספור כ-30 טיסות נכנסות ויוצאות ביום, טיסות המהוות למעלה משליש מתעבורת הנוסעים בשדה. טיסות אלה הצטרפו לטיסות הקבועות למזרח אירופה, ארצות הברית וטורקיה, מדינות אדומות בעלות תחלואה גבוהה.