שלום سلام PEACE | החלה מכירת כרטיסי הטיסה של אל על לדובאי

חודש לאחר שנחתם הסכם התעופה עם איחוד האמירויות, חברת נתיבי אויר לישראל הכריזה היום על תחילת מכירת כרטיסי הטיסה לדובאי. "אנו נרגשים לקראת הפגישה המחודשת עם לקוחותינו בטיסות ישירות לדובאי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 23/11/20 18:20 ז בכסלו התשפא

שלום سلام PEACE | החלה מכירת כרטיסי הטיסה של אל על לדובאי
צילום: Moshe Shai/FLASH90

לפני קצת יותר מחודשיים נחתם הסכם השלום עם איחוד האמירויות, ולפני כחודש משרד התחבורה סיכם על חתימת הסכם תעופה עם איחוד האמירויות ל-28 טיסות שבועיות מנתב"ג לדובאי. היום (ב') הכריזה אלעל על תחילת מכירת כרטיסי הטיסה לעיר השניה בגודלה באיחוד האמירויות, תחת הכותרת "שלום سلامPEACE | טסים אל על לדובאי"

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל המסחר באל על, התייחס לתחילת המכירה: "שלושה חודשים לאחר שהפעילה אל על את הטיסה המסחרית ההיסטורית הראשונה בין ישראל ואיחוד האמירויות, אשר הייתה גם הטיסה הישראלית הראשונה לחלוף מעל ערב הסעודית, אנו שמחים להודיע על תחילת פעילות סדירה לאיחוד האמירויות ואנו נרגשים לקראת הפגישה המחודשת עם לקוחותינו בטיסות ישירות לדובאי. נשלב את מטוסי הדרימליינר בפעילות בנתיב ונציע לנוסעינו מחירים אטרקטיביים בכלל מחלקות השירות".

שטרסבורגר אמר כי לקוחות מועדון הנוסע המתמיד ייהנו מכרטיסי בונוס במחיר מופחת לרגל השקת הפעילות.

החל מתאריך 13.12.2020 אל על תפעיל 14 טיסות שבועיות לדובאי, באיחוד האמירויות. החברה תפעיל 3 טיסות בימים ראשון וחמישי ו-2 טיסות בשאר ימי השבוע. טיסות החברה יבוצעו במטוסי ה-737-900 ובמטוסי הדרימליינר 787 החדישים של החברה. הטיסות יבוצעו בכפוף לקבלת כלל האישורים מהרשויות הרלוונטיות. יתכנו שינויים בלוחות הזמנים.
 
מחירי כרטיס טיסה לדובאי (הלוך ושוב) כולל מיסי נמל:

  • כרטיס במחלקת תיירים, לא כולל כבודה והושבה (Lite), החל מ - $299.
  • כרטיס מחלקת פרימיום, החל מ - $599.
  • כרטיס מחלקת עסקים, החל מ - $899.

בהודעת החברה נכתב: "אנו מזכירים כי עד כניסת ההסכם ההדדי לביטול הצורך באשרת הכניסה או יישומו של פתרון בילטרלי אחר, נוסעים ישראלים יכולים להיכנס לאיחוד האמירויות כאשר ברשותם דרכון זר המאפשר כניסה ליעד ו/ או אשרת כניסה בתוקף. לקוחות אשר מחזיקים כרטיסי טיסה קיימים או ירכשו כרטיסי טיסה שמועד ההמראה עד 28.2.21 יוכלו לבצע שינויים ללא דמי שינוי (לא כולל הפרשי מחיר, ככל שיחולו)".
 
עוד נכתב בהודעה כי "אל על פועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולתו הכחול, מידע לגבי התנהלות בשדה התעופה ובטיסות אל על בעידן הקורונה, ניתן למצוא באתר אל על. אנו ממליצים להתעדכן בנוגע למידע אודות הנחיות הכניסה למדינות השונות, באתר IATA".
 
הכניסה לישראל אפשרית לבעלי דרכונים ישראלים בלבד, בהתאם להנחיות הממשלה, ובהתאם לכתוב באתר משרד הבריאות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן